"" Kasia Koniakowska Blog "

Wyprzedaż mojej szafy

Wreszcie zrobiłam porządki w szafie i postanowiłam wysprzedaż swoje ciuchy za totalne grosze. Nie zależy mi aby na nich zarobić, po prostu szkoda mi ich wyrzucić jak są bardzo dobrym stanie, a ja ich już nie potrzebuję. Na razie ogarnęłam ok. 3/4 rzeczy do sprzedaży. Do wtorku postaram się wrzucić resztę, bo musze najpierw zrobić zdjęcia, a sporo to zajmuje czasu :)
Wszystkie rzeczy znajdziecie na moim facebooku - TUTAJ.
Możecie kupić kilka rzeczy, wtedy pakuję w jedną paczkę, zapraszam serdecznie. może komuś te rzeczy posłużą :) Tutaj niektóre z nich.



Bluza czarna, lekko się błyszczy, rozmiar M/L, firma Terranova, idealna na chłodniejsze dni, typ oversize
szer. 106 cm, dł. 62 cm, dł. rękaw 53 cm

Cena 15 zł + paczka

Spodnie kolorowe H&M, rozmiar L, szer. 86 cm, szer. udo 25 cm, dł. 101 cm

Cena 8 zł + paczka

Spodnie Zara, na zamek, rozmiar L, jak nowe, szer. 86 cm,szer. udo 27 cm, dł. 95 cm

Cena 15 zł + paczka

 Koszula w centki, rozmiar L/Xl, oversize, szer. 116 cm, dł. 83 cm, dł. rękawa 70 cm


Cena 6 zł + przesyłka


Włochata torebka H&M, jak nowa. Mieści A4, szer. 43 cm, dł. 33 cm

Cena 9 zł + paczka

Więcej moich rzeczy na sprzedaż tutaj. Zapraszam :)

3 komentarze:

  1. powodzenia w sprzedaży:)

    ________
    ps. a u mnie? same pyszności na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/25/2014

    Chetnie kupie Włochata torebka H&M, i Spodnie Zara, sa jeszcze dostepne?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger