"" Kasia Koniakowska Blog "

Konkurs - zgarnij koszulkę

Po dość długiej przerwie konkursowej na moim blogu, mam dla Was rozdanie, w którym do zgarnięcia jest dowolna koszulka od ad-Dress

Zasady i szczegóły konkursu znajdziecie TUTAJ.
Konkurs trwa od 7 do 17 września.

Sklep prowadzi sprzedaż nie tylko koszulek, ale na ich facebooku czy aukcjach allegro znajdziecie świetne bluzy, tuniki, sukienki, oryginalne torby i wiele innych.
Sprawdźcie sami.

Zapraszam do uczestniczenia w konkursie :)
Powodzenia



WYNIKI KONKURSU znajdują się tutaj.

5 komentarzy:

  1. Wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłosiłam się:)jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za poklikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger