"" Kasia Koniakowska Blog "

konkurs z szafa.pl

Chciałam Was zaprosić do udziału w konkursie organizowanym razem z portalem szafa.pl
Do wygrania bluza ze zdjęcia w rozmiarze M/L, typ oversize.
Możecie dokładniej obejrzeć ją tutaj.
Na tym portalu możecie znaleźć również mój profil, na którym sprzedaję swoje ubrania po bardzo korzystnych cenach.
Wy również możecie tam wystawić swoje ciuszki zalegające w szafie.

A oto zadanie konkursowe:
 a) wyszukaj rzecz z mojej szafy ze strony szafa.pl, którą uważasz za najfajniejszą
b) wkleić link do rzeczy w komentarzu pod tym postem
c) napisać, co byś zestawiła z tą rzeczą

KONKURS TRWA od 21 października do 31 października.
Wyniki następnego dnia po zakończeniu konkursu.


7 komentarzy:

  1. http://szafa.pl/c17407735-jeansy-rurki-z-cwiekami.html świetne spodnie z ćwiekami. Zestawiłabym do nich ciepły, dłuższy sweterek. Jeansy są obcisłe więc sweter może być luźny. Do tego botki na grubszym obcasie, najlepiej w czarnym kolorze :) Gości już jesień więc dobrałabym do tego jeszcze delikatny szalik lub komin i większą torebkę na pasku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki konkurs nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się ten naszyjnik http://szafa.pl/c19585177-naszyjnik-neon.html i uważam, że można nim również ożywić jesień! Założyłabym czarne kryjące rajstopy i czarną rozkloszowaną spódniczkę, do tego sweterek w moim ulubionym burgundowym kolorze. Na tel burgudu naszyjnik byłby gwiazdą ;) Do całości czarne eleganckie botki na niskim obcasie (jak kto woli na wysokim) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://szafa.pl/c19722372-mietowa-spodniczka-s.html
    Do tej spódniczki założyłabym biały top, rajstopy w małe serduszka, buty czarne koturny ze srebrnym ekspresem z przodu buta lub z tyłu, srebrny naszyjnik - łańcuch i kurteczkę w srebrne cekiny, bądź po prostu srebrny materiał. Stylizacja raczej nie na co dzień, ale myślę, że jest ciekawa. Wykonałam też kolaż, żeby łatwiej wyobrazić sobie wizję mojej stylizacji.
    Link: http://bankfotek.pl/view/1805650
    Życzę również powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałam ten sweterek - http://szafa.pl/c19722378-rozowy-sweterek.html Do niego, jak to ja, założyłabym moje ulubione jeansowe rurki, są jaśniejszego odcienia. Pod sweterek dałabym białą koszulę bez rękawów, po to, aby wyciągnąć z pod sweterka kołnierzyk. Jako buty wybrałabym trampki na koturnie w kolorze sweterka. Co prawda mam takowe bez koturny, ale myślę że opisane wcześniej będą się lepiej prezentować w moim zestawie. Z biżuterii dodałabym tylko 3 bransoletki - rzemyki (biały, łososiowy i błękitny). Na koniec założyłabym biały plecak vintage i idealna stylizacja do szkoły gotowa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój wybór padł na ten naszyjnik: http://szafa.pl/c19585177-naszyjnik-neon.html
    Uwielbiam gdy stylizacja jest ożywiona takimi neonowymi dodatkami. Jako bluzkę użyłabym tu czarnej bluzki na ramiączka z małym dekoltem, a dokładnie takim, aby naszyjnik w pełni znajdował się na tej bluzeczce. Ze spodni bym zrezygnowała, wybrałabym spódniczkę ombre, u góry żółty na dole czerń. Świetnie to będzie się komponowało z wcześniej wymienioną bluzeczką. Czarne, średnio prześwitujące rajstopy i czarne, wysokie platformy z czerwonym spodem. Prócz tego naszyjnika, z dodatków użyłabym tu żółtej neonowej kopertówki z czerwonymi 'diamencikami', takiej, jaką można kupić w Mawi. Narzutka trochę krótsza niż do kolan, czarna i prześwitująca, najlepiej w koronkę. Mam nadzieję, że mój look przypadnie ci do gustu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger