"" Kasia Koniakowska Blog "

Troszkę o horoskopach

Dziś temat nietypowy bo będzie o horoskopach. Chyba nie znam osoby, która by choć raz w życiu nawet z czystej ciekawości czy dla śmiechu, nie przeczytała horoskopu dla swojego znaku. Najczęściej zerkamy na nie w gazetach, a czy się sprawdzają ? Obecnie rzadko je czytam, ale kilka lat temu potrafiłam z samego rana przeczytać to, co gwiazdy mi na dziś piszą. W zależności od interpretacji zazwyczaj się sprawdzały, albo przynajmniej budziły jakąś nadzieję, że to co przeczytaliśmy choć w małym stopniu się spełni. Czasami tak jest, że gdy mocno w coś wierzymy, to los się do nas uśmiecha :)


Teraz jest miesiąc skorpiona, więc gdyby ktoś chciał z ciekawości sprawdzić swój horoskop, zapraszam do poczytania go tutaj - ,,opisowy horoskop dla skorpiona". Kto ma ochotę, może rownież odnaleźć na stronie swój znak i o nim poczytać. Ja jestem spod znaku panny i niektóre rzeczy się zgadzają jak np. kolor błękitny, pracowitość, upartość, krytyczne podejście wobec siebie, miłosna marzycielka :)
I jak zgadzacie się z tym co przeczytaliście o swoim znaku zodiaku?



6 komentarzy:

  1. raz na jakiś czas czytam horoskopy, ale właśnie takie codzienne, i robię to pod koniec dnia by sprawdzić czy faktycznie coś się u mnie sprawdziło, a czasami tak dla rozluźnienia się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, akurat napisałaś o skorpionie, a ja właśnie jestem spod tego znaku :)
    Z tego co widzę na stronie, której podałaś, wiele się zgadza - m.in. kolory i cechy charakteru, jak pamiętliwość czy dążenie do celu :)
    Ale jako tak w to nie wierzę, choć, co prawda, często jedno pokrywa się z drugim

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja patrzę na nie z przymrużeniem oka, ale faktycznie czasem się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem zodiakalnym baranem i czasem info zawarte pod tym znakiem się sprawdzają, ale tylko 1/3, bardziej wierzę w znaczenia imion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami to prawda, sprawdzają się;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się czasem sprawdza. Niby horoskopy są satanistyczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger