"" Kasia Koniakowska Blog "

perfumy na gwiazdkę

No i zaczął się grudzień. Do świąt już coraz bliżej. W sklepach i galeriach można już poczuć ten klimat, czyli zobaczyć pierwsze choinki, świecące, kolorowe lampki, uśmiechające się mikołaje ;) To najwyższa pora, aby pomyśleć nad prezentami dla najbliższych. Ja już zaczęłam powoli zakupywać upominki, aby nie spotkać się z sytuacją, że np. ooo już wykupili !

Największy problem mam zawsze z mamą, gdyż ona ma już wszystko co jej potrzebne. Wiadomo, że na prezenty świąteczne zazwyczaj się nie szczędzi i chce się nimi zrobić dobre wrażenie, dlatego jak już nie mamy żadnych pomysłów postawmy na standard.
Świetnym upominkiem będą perfumy prestiżowej marki Hugo Boss, cieszące się rozpoznawalnością marki, która kojarzy się z dojrzałością, elegancją, niezależnością, a taki flakonik wygląda przepięknie na półce w łazience, robi wrażenie!
Ostatnio bardzo modnym modelem są perfumy Hugo Boss Ma Vie Pour Femme, reklamowane przez znaną i lubianą aktorkę Gwyneth Paltrow. To świeża i niepowtarzalna kompozycja o nowoczesnym zapachu, bez wątpienia bardzo kobiecy.
Te i inne perfumy możecie zakupić w drogerii internetowej - Perfumy-Perfumeria Hugo Boss Boss Ma Vie Pour Femme. Zapraszam również na ich główną stronę, gdzie znajdziecie mnóstwo inny zapachów i kosmetyków dla kobiet i mężczyzn w promocyjnych cenach - perfumy-perfumeria.pl.

A oto krótkie informacje o wcześniej wspomnianym perfumie.


Premiera: 2014 r
Nuty zapachowe

Nuta głowy: kwiat kaktusa.

Nuta serca: różowa frezja, jaśmin, róża.

Nuta bazycedr, nuty drzewne.

Filmik reklamowy bardzo mnie przekonuje. Jest idealnym odzwierciedleniem tego, co firma chciała przekazać o perfumach. Zresztą sami obejrzyjcie i oceńcie ;) 


7 komentarzy:

  1. nie miałam ich ale zapewne pięknie pachną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Już wiem co kupię mamie na święta ;))
    fajny post :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu Bossa, ale jutro jestem w Sephora więc przekonam się jak pachnie. Kto wie, może będzie jednym z prezentów pod choinkę.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju na pewno przepięknie pachną <3

    Zapraszam na mój blog ♥KLIK♥
    Ciekawy blog, na pewno tu wrócę. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. YOU LOOKS LIKE A ACTRESS HOPE YOU WILL LIKE MY WORLD TOP ACTRESS COLLECTION BLOG http://guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy świetny prezent jeśli wie się, co druga osoba lubi. Ja np. co roku marzę, że ktoś mi sprawi na gwiazdkę Fahrenheit'a Christiana Diora. ;)

    Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do siebie, pozdrawiam! ;)
    http://train-your-progress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger