"" Kasia Koniakowska Blog "

stylizacja na co dzień

Wreszcie jakiś post ze stylizacją. Robi się tak szybko ciemno, że nie mam kiedy robić zdjęć, choć jestem w ciąży i siedzę w domu, to za to mój fotograf jest w pracy i jak wraca, to słońce już dawno zaszło. Taki urok, niestety.
Ostatnio jednak udało się wyskoczyć na zakupy, gdyż zbierałam składniki, aby zrobić domową sól do kąpieli ( niedługo o tym post) i skorzystałam trochę ze światła w galerii. Teraz stawiam głównie na ubiór wygodny i ciepły. Staram się aby strój nie był nudny, ale modowego szaleństwa na razie u mnie nie zobaczycie. Tym razem odcienie szarości i czerni oraz czapka z fioletowym napisem ( tak dla odmiany), Jest bardzo ciepła i uwielbiam ją! Upolować ją można na loompex.pl.







czapka - loompex.pl |  kozaki - pantofelek24.pl | spodnie - Stradivarius | torebka i szalik - priv | sweter - second hand | okulary - Sinsay |

8 komentarzy:

  1. super okulary! uwielbiam takie!

    http://mademoisellepoisson.com

    OdpowiedzUsuń
  2. okulary mają mój ulubiony model <3

    _______________________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    + fashionstyle & new blog design

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie wszystko byłoby super, gdyby nie ta czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapeczka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny codzienny zestaw. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12/18/2014

    A po co Ci te okulary w galerii?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger