"" Kasia Koniakowska Blog "

Wietrzenie szaf

W sobotę miałam przyjemność wziąć udział w wietrzeniu szaf organizowanym przez portal szafa.pl. Impreza odbyła się w galerii Pestka w Poznaniu. W związku z tym, że mam mnóstwo rzeczy, których muszę się pozbyć, była to świetna okazja, aby za niewielkie pieniążki ktoś mógł przygarnąć moje ciuchy.

Impreza troszkę mnie rozczarowała, gdyż byliśmy w pomieszczeniu niewidocznym przez odwiedzających galerię, żadnej strzałki przy schodach, albo chociaż osoby która by informowała o tym wydarzeniu i pokazywała, gdzie to się odbywa. Przez to było bardzo mało klientów, a na prawdę impreza ma potencjał.

Jednak ucieszą się Ci, którzy lubią zakupy przez internet. Moje rzeczy możecie kupić na facebooku, gdzie trwa wyprzedaż - TUTAJ.
Albo na portalu vinted.pl czy szafa.pl.
Targujcie się, łączcie zakupy w jedną paczkę, czasami wrzucę do jakieś paczki mały gratis.

A oto krótka relacja fotograficzna z wydarzenia.

Moje stoisko
 

T-shirty ze zdjęcia już niedługo pojawią się u mnie na wyprzedaży. Muszę tylko zrobić zdjęcia ;)

A to pozostałe zdjęcia.





24 komentarze:

  1. SPORO tego:)

    _______________________________
    Aż 6 moich stylizacji w jednym poście!
    OCEŃ NAJLEPSZĄ na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12/05/2014

    Kurczę, tak żałuję, że nie wiedziałam o tym wydarzeniu! Uwielbiam kopać w ciuchach z drugiej ręki, z wielką chęcią przyszłabym i kupiła co nieco ;). Rzeczywiście organizacja trochę do bani, skoro np. ja regularnie przeglądam blogi modowe, i nigdzie nie trafiłam na informację o wietrzeniu szaf :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna inicjatywa!

    Zapraszam do siebie na stylizację ze swetrem Zary z sh.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym się przeszła na takie wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie wydarzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie fajne wydarzenie. Niestety tez je ominęłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna imprezka- chętnie bym się wybrała tam i cosik znalazła dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta akcja! Niestety mieszkam daleko od Poznania. :(
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne te ubrania, znając mnie znalazłabym coś dla siebie (:
    Obserwuje ((:

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym kupic coś z tego sklepu <3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    (Chce zebrac 500 obserwatorów do końca grudnia i jeśli chciałabys mi pomóc to bardzo o to prosze, oczywiście się odwdzięcze! <3)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne są takie akcję:) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna akcja :))

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super akcja, sama chętnie wzięłabym w niej udział, niestety nie słyszałam, żeby coś takiego było organizowane w Olsztynie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna akcja! Chętnie wziełabym udział :)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że ładne ubrania się pojawiły. Szkoda tylko, że słaba organizacja sprawiła, że dużo ludzi nie wiedziało nic o tym.

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę tam wiele ładnych rzeczy ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. masz jakies info kiedy znowu bedzie ta akcja? zalezy mi na katowicach- dasz znac u mnie na blogu w kom? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Również jestem na vinted i szafie ;)
    dziękuję za miły komentarz i również obserwuję ! <3 :)
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I come on your website by google search. I think I got the best website by search engine. I what to know that how you do so much nice work on this blog please share some blogging secret for me so I can do better blogging for my blog http://guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super taka akcja ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne rzeczy :D
    http://all-nessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O widzę nawet siebie na jednym zdjęciu :) Szkoda, że się nie przyjrzałam, że Ty to Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger