"" Kasia Koniakowska Blog "

KONKURS !!! Wygraj przepiękną torebkę

Wczoraj na moim facebooku wystartował konkurs, w którym do wygrania
przepiękna, bordowa, duża TOREBKA od sklepu Modotikon.

Sama wybierałam dla Was nagrodę i mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Zatem do dzieła!

Zgłaszajcie się do konkursu TUTAJ.

Jak zawsze zasady bardzo proste, a na pewno do kogoś szczęście się uśmiechnie 
i zgarnie tą cudowną torebkę.

Konkurs trwa od 15 do 25 stycznia.
Wyniki następnego dnia. Powodzenia ;)

W sklepie Modotikon znajdziecie nie tylko torebki, ale również biżuterię.
Oto ich facebook, a tutaj strona www.

A do 18 stycznia trwa jeszcze jeden konkurs, w którym do wygrania zegarek - szczegóły TUTAJ.


WYNIKI KONKURSU



8 komentarzy:

  1. powodzenia życzę:)

    ______________________________________
    wybierz najładniejszą suknię na karnawał na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka ma bardzo fajny fason i kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  3. U Pani Kasi tylko konkursy z rewelacyjnymi nagrodami. Rozpieszcza swoich fanów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę ;) A tak wo ogóle jestem Kasia, żadna tam Pani

      Usuń
  4. trzymam za siebie kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jest ale jak zwykle marne szanse .... Ja nigdy nie mam szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle marne szanse....cudna jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki :) Już gratuluję do kogo się los uśmiechnie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger