"" Kasia Koniakowska Blog "

Shopping sale

Jakiś czas temu postanowiłam w końcu wybrać się do galerii i zobaczyć, jakie wyprzedaże znajdują się w sklepach, czy w ogóle są warte uwagi. W tym celu wybrałam się do galerii City Center, gdyż tam znajdują się wszystkie najbardziej znane sieciówki. 

Ku mojemu zaskoczeniu w niektórych sklepach nawet można było znaleźć coś fajnego. Rozczarował mnie H&M, w którym za zwykły szmatławiec było trzeba zapłacić nawet 60 zł. Sporo towaru wyciągneli chyba z lata, bo zalega im to w magazynach i nie chce się sprzedawać, więc myślą, że jak rzucą niską cenę, to klienci się to kupią. 
Ciekawe rzeczy można było znaleźć w Bershka, Pull&bear, Terranova, czy Reserved. Końcówkę wyprzedaży znalazłam jeszcze w Tally Weijl. W sumie tam tylko wybór mieli w legginsach, a tak to nastawili się na nową kolekcję. 

Chyba nie miałam zbyt dobrego dnia na zakupy, albo po prostu odniosłam wrażenie, że w każdym sklepie są podobne ubrania, zatem skusiłam się tylko na pastelową bluzę z Reserved oraz na legginsy z Tally Weijl. Już niedługo na blogu pojawi się stylizacja z tymi ciuszkami z wyprzedaży ;)

Jak będziecie w City Center zapraszam Was również do butiku Neat. Panuje tam świetny klimat, super sprzedający i możliwość zakupienia ubrań od polskich projektantów.

A oto kilka zdjęć z mojej wyprawy po galerii.







 Wnętrze Tally Weijl zawsze na różowo no  ma swój miły klimacik ;)
 Dwie bluz,y które wpadły mi w oko. Wybór padł na różową, chodź nie gustuję w tym kolorze na co dzień, jednak ta miała coś w sobie, że mi się spodobała.



 A na koniec butik Neat. Tego dnia szykowali się na wyprzedaż z Local Heroes, stąd ten smaczny poczęstunek.

A Wy jakie sklepy lubicie odwiedzać, gdy trwają wyprzedaże?

19 komentarzy:

  1. Lecę jutro do Bershka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio byłam w Factory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dorwałam ostatnio jedną bluzę w Bershce, a tą którą kupiłaś w Reserved też miałam na sobie w przymierzalni, ale burgund wygrał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie buszować ale niestety ostatnio z braku czasu nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1/31/2015

    "Wyciągli" - po jakiemu to?

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej lubię "buszować" po zarze, bershk'e czy pull&bear :D świetne zdjęcia! /mellpay

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog :) co powiesz na wspólną obserwację jeżeli tak to zacznij i poinformuj mnie a na pewno sie odwdzięczę ;) http://inlovewithdreams123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam jeszcze w City Center :( Muszę się wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  10. O ironio! Interesuję się modą, a nie przepadam za galeriami handlowymi... :x

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Tally Weijl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię wszystkie sklepy :D Uwielbiam chodzić po galeriach i oczywiście w ostatniej godzinie wracać do poprzednich sklepów i kupować co mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam zakupy :) u nas nowy post...
    Obserwuje i zapraszam :)

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te bluzy ja tam róż bardzo lubię;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowa bluza rewelacyjnie się zapowiada, jedynie ten napis mnie drażni. Bez niego była by idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To czekam na stylizacje z zakupami :):)...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam wyprzedaże w Bershka, Terranowa, Zara, New Yorker aj mogłabym tak wymieniać bez końca !;p
    +Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger