"" Kasia Koniakowska Blog "

Oryginalne drobiazgi na prezent walentynkowy

Ostatnio dawno mnie nie było na blogu, ale pochłonęła mnie praca nad moim nowym hobby, czyli ręcznie wyszywanymi drobiazgami. Na święta sprezentowałam rodzinie poduszki z wyszywanymi imionami. W planach mam jeszcze szycie na zamówienie poduszkowych literek z filcu. Pierwsze wyszyłam już dla mojego synka, postaram się za jakiś czas Wam je pokazać jak powieszę je nad łózeczko.

Na chwilę obecną możecie zapoznać się z ręcznie wyszywanymi zawieszkami, czyli takimi mini poduszeczkami lub mini woreczkami, które specjalnie stworzyłam na Walentynki.

Wszystkie wyroby znajdziecie w moim sklepie Fashion Hand.
Zamówienia możecie składać poprzez facebook lub na email fashionhand@wp.pl.

Na stronie znajdziecie również trwającą wyprzedaż biżuterii. Ceny już od 3 zł. Wyprzedaż biżuterii - TUTAJ.
Zostało mi jeszcze kilka modeli koszulek również w promocyjnych cenach - TUTAJ.

A wspomniane zawieszki, które będą idealnym prezentem na walentynki, znajdziecie TUTAJ.

Zmieniłam dziś również logo i baner na facebooku, aby bardziej nawiązywał do tego co mnie teraz pasjonuje. Troszkę zmian, ale mam nadzieję, że przypadną one Wam do gustu.

A kto lubi zakupy na DaWandzie również tam znajdzie mój sklep - Fashion Hand na DaWanda.



Ruszam pełną parą, zatem zaglądajcie do mnie. Jeszcze wiele nowości i niespodzianek będzie na Was czekać, zatem zapraszam Was do polubienia Fashion Hand na facebooku. Tam będziecie na bieżąco z wszystkim ;)

10 komentarzy:

  1. piękne, masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo ciekawie!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!
    Pozdrawiam,
    http://how-much-hes-worth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :-)
    Świetne hobby i wciągające, wiem bo sama troszkę szyję ręcznie i na maszynie. Tobie wyszły imponująco. W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    rodzinka2plus2.blogspot.com
    I oczywiście obserwuje, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudeńka ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku cudowne!, aż samemu chce sie wziąć do pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger