"" Kasia Koniakowska Blog "

Coś dla tych lubiących krągłości

Jeszcze niecały miesiąc do porodu, zresztą chyba widać ;) Jednak nie poddaję się i spaceruję, latam na zakupy i uczę się jak najlepiej gotować. Jestem ciekawa ile czasu potrwa zanim wrócę do dawnej figury. Zatem na moim blogu jeszcze przez jakiś czas będziecie oglądać moje krągłości, duże uda, brzuch i inne niedoskonałości. Stylizacje staram się dopierać ze smakiem, takie nie przesadzone, w których dobrze się czuję i w miarę pasują do mojej figury ( albo przynajmniej tak mi się wydaje), ale to mój blog! Chcę tu być naturalna i nie przebrana. Na co dzień zobaczycie mnie właśnie w takim wydaniu ;)







torebka - Modotikon | zegarek i naszyjnik - Carlena | bluza - Zara | dłuższa bluza - HM | botki - priv |

26 komentarzy:

  1. Jaka szczęśliwa mamusia :)
    Pięknie wygladasz- promieniejesz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie kochana! :)
    Zdrowka! Trzymaj sie dzielnie!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze żeby dzidziuś był zdrowy. Kilogramy jakoś zejdą

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny masz naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy3/22/2015

    Pięknie wyglądasz, można z ciekawości wiedzieć ile kg przybyło Ci w czasie ciąży? Bo wg mnie nie jest ich zbyt wiele!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przybyło ich sporo, bo ok. 20 kg. Wszystko zależy co się ubierze, ale i tak przed ciążą do szczuplutkich nie należałam ;)

      Usuń
    2. Anonimowy3/22/2015

      Nie widać ;) Radzę,żebyś po ciąży zaczęła ćwiczyć to ładnie schudniesz. Szczególnie nogi, bo masz takie słoniowate

      Usuń
  8. Wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tym szybkim powrotem do figury po ciąży to nie ma się co łudzić...zwłaszcza jak się dużo przytyje :-/ Sama jestem 5 m-cy po porodzie i mimo, że przytyłam 16 kg w ciąży i 11 błyskawicznie zleciało to ta "5" dalej jest...Od 2 m-cy ostro wzięłam się za siebie i coś się ruszyło, ale do dawnej figury jeszcze daleko :-( mam nadzieję, że do lata odzyskam formę ! Dużo zdrówka dla Ciebie i maluszka i jak najlżejszego porodu Ci życzę :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :)
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciąża jak najbardziej ci służy, pięknie wyglądasz, przedewszystkim gratuluję przyszłej mamusi ;)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciąża ci służy :) +boskie buciki :D
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No bardzo ładne zdjęcia ciąża ci służy :)
    Bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz, nie przejmuj się niedoskonałościami, bo każdy je ma. A życie jest w trakcie sprawienia Tobie najcudowniejszego prezentu na świecie- dziecka, które pokocha Ciebie calutką malutką, niewinną duszyczką i to każdy centymetr ciała, do którego będzie mógł się przytulić :) Dla tego ludzika będziesz najpiękniejsza pod słońcem i ta miłość sprawi, że faktycznie taka będziesz :) Taka radość z Ciebie bije :)

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki promienny uśmiech! :)
    Czuć bijącą od Ciebie wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz ! :-) Życzę zdrówka dla Ciebie i Maluszka !! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz kwitnąco!
    Ciąża jak najbardziej Ci służy.
    Życzę szczęśliwego rozwiązania :-)
    Pozdrawiam
    www.rodzinka2plus2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. very pretty look, I wait for my blog, if you like we can follow gfc kisses !!!now i follow you bloglovin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger