"" Kasia Koniakowska Blog "

Kosmetyki Barwa - krem siarkowy antybakteryjny matujący

Dziś opiszę Wam kolejny z produktów firmy Barwa i chyba najlepszy z produktów z całej paczki jaką otrzymałam. Uwielbiam jego świeży zapach i gładkość skóry po jego zastosowaniu.
Na stronie znajdziecie go tutaj.

3. KREM siarkowy antybakteryjny matujący

Według opisu na opakowaniu, jego działanie:

  • przywraca równowagę w tłustej „strefie T”,
  • trwale redukuje przetłuszczenie skóry o 27%,
  • poprawia wygładzenie skóry o 12%,
  • normalizuje pracę gruczołów łojowych,
  • ogranicza nadmierne wydzielanie sebum,
  • wspomaga walkę z krostami i wykwitami ropnymi,
  • zmniejsza rozwój zaskórników i zmian zapalnych,
  • nie podrażnia i nie przesusza skóry.
Efekt po zastosowaniu:
  • matowa skóra nawet do 14h,
  • cera pozbawiona wykwitów trądzikowych,
  • skóra wypielęgnowana i odświeżona,
  • złagodzone blizny,
  • wyrównany koloryt cery.


Moja opinia

ZALETY:
- przepiękny zapach, wydajny,
- bardzo fajna gęsta konsystencja, która znakomicie rozprowadza się po twarzy,
- moja skóra po nałożeniu kremu jest gładka, odświeżona, więc bardzo fajnie się czuję również dzięki zapachowi, który towarzyszy,
- efekt gładkiej skóry utrzymuje się na prawdę długo. Stosując krem wieczorem, wstając rano jeszcze czuję gładkość twarzy,
- na skórze nie odczuwa się efektu ściągnięcia, wręcz przeciwnie,
- jeden z fajniejszych kremów jakie stosowałam.
- opakowanie 50 ml, cena 14,99 zł - zdecydowanie warte swojej ceny

WADY:
- brak

Moja OCENA: 10/10


3 komentarze:

  1. kiedyś miałam ochotę na ten krem i ciagle jak widze to mam chęć go kupić i w koncu wypróbwac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No naprawdę wszyscy go tak w kółko chwalą, że w końcu trzeba będzie spróbować. Ciekawe tylko jakby się sprawdził przy suchej cerze. Może chociaż jako baza pod makijaż będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że ten kosmetyk jest stworzony dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger