"" Kasia Koniakowska Blog "

Kosmetyki Barwa

Dziś troszkę o kosmetykach firmy Barwa, które miałam przyjemność testować, a Wy jakiś czas temu mogliście wygrać je w organizowanym konkursie.

Wybrałam 4 następujące produkty z serii Barwa Siarkowa:
- specjalistyczny szampon siarkowy antybakteryjny,
- specjalistyczny tonik siarkowy antybakteryjny,
- krem siarkowy antybakteryjny matujący,
- serum siarkowe antybakteryjne.

Poniżej prezentuję Wam zdjęcia odpowiednich kosmetyków oraz przedstawię Wam jak zachowały się te produkty na mojej skórze i krótko wyrażę swoją opinię. W kolejnych postach zapoznacie się z każdym produktem z osobna. Dziś biorę na tapetę szampon firmy Barwa - znajdziecie go tutaj.

1. Specjalistyczny SZAMPON siarkowy antybakteryjny


Według opisu na opakowaniu, jego działanie:

  • dokładnie oczyszcza skórę głowy,
  • usuwa nadmiar łoju i obumarły naskórek,
  • wspomaga redukcję łupieżu i zapobiega jego nawrotom,
  • pozostawia efekt długotrwałej świeżości,
  • poprawia nawilżenie skóry nawet o 29%,
  • zmniejsza natłuszczenie skóry o 27%,
  • korzystnie wpływa na kondycje włosów.
Efekt po zastosowaniu. Nasza skóra głowy jest:
  • zdrowa i nawilżona,
  • pozbawiona łupieżu,
  • nieprzetłuszczona,
  • pozbawiona dyskomfortu ściągnięcia.
Włosy są:
  • grubsze, mocniejsze,
  • elastyczne i wygładzone,
  • bardziej wytrzymałe na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych,
  • puszyste, nie obciążone nadmiarem sebum,
  • łatwe do rozczesywania i nie elektryzują się,


Moja opinia

ZALETY:
- piękny, orzeźwiający zapach,
- dobra konsystencja szamponu, która bardzo dobrze rozprowadza się po włosach,
- ułatwiające życie otwieranie produktu, poprzez kliknięcie z tyłu wieczka (jak na zdjęciu),
- produkt dobrze się pieni, ale też nie do przesady, co pozwala nam na dokładne umycie włosów,
- po zastosowaniu moje włosy były puszyste, pięknie pachniały, nie puszyły się, nie elektryzowały,
- dzięki szamponowi włosy nie przetłuszczały się tak szybko, a będąc w ciąży to na prawdę wielka zmora, gdyż skóra głowy wydziela więcej łojotoku i nasze włosy tracą na świeżości,
- jest wydajny

WADY:
- jak dla mnie mogłaby być dostępna większa butelka szamponu,bo ta ma tylko 180 ml, a koszt produktu to 16,99 zł,
- bez zastosowania odżywki, moje włosy dość ciężko się rozczesuje po samym użyciu szamponu.

Moja OCENA: 8/10

A oto zdjęcia całej paczki jaką otrzymałam od firmy Barwa. Gorąco polecam ich kosmetyki.
Tutaj strona na facebooku kosmetyków Barwa Siarkowa. Ja jestem bardzo zadowolona z tych produktów i z chęcią je używam ;) Na stronie www.barwa.com.pl znajdziecie jeszcze mnóstwo innych kosmetyków z różnych serii. Znajdź swoje ulubione kosmetyki ;)



A Wy znacie tą firmę, albo używałyście któryś z ich produktów?

8 komentarzy:

  1. Nie znam firmy

    ___________________________
    Minimalism in beige
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wypróbowałabym ten szampon i tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś używałam tonik z tej firmy, dla mnie był fajny, ale jak go przestałam używać wróciły te same problemy.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tylko to serum jednak nie jestem z niego zadowolona :c
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie miałam nic z tej firmy a szkoda bo fajnie się sprawdzają będę musiała nadrobić zaległości:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę testować krem bo bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie zapowiadają się te kosmetyki, boję się tylko przesuszenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger