"" Kasia Koniakowska Blog "

Przegląd ciuszków

Ostatnio mało mnie na blogu. Prawie 9 miesiąc nie pozwala na stworzenie takich stylizacji, jakie bym chciała. Ale w najbliższym czasie jeszcze coś ciekawego Wam pokażę na blogu, tylko muszę wybrać się na jakiś spacerek w dzień, aby zrobić zdjęcia ;)
Dziś znów przeglądam sklep Sheinside. Nadchodzi wiosna, zatem coś nowego z pewnością przyda się w naszej szafie. Poniżej kilka propozycji na nadchodzące cieplejsze dni.

Moda na kolor zielony.
nr 1 - KLIKNIJ, nr 2 - KLIKNIJ, nr 3 - KLIKNIJ.

Wiosenne wzory.
nr 4 - KLIKNIJ, nr 5 - KLIKNIJ, nr 6 - KLIKNIJ.

nr 7 - KLIKNIJ, nr 8 - KLIKNIJ, nr 9 - KLIKNIJ.

Zawsze modna biel i jasne kolory.
nr 10 - KLIKNIJ, nr 11 - KLIKNIJ, nr 12 - KLIKNIJ.

Która rzecz najbardziej Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. coś bym dla siebie na pewno znalazła :)

    _____________________
    denim total look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy z tego sklepu są mega ;) A ciuszki z motywem jaskółek trafiają prosto w me gusta ;D Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mietowa maksi cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość ciuszków mi się podoba. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta zakładana koszula w kwiaty jest boska! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam ;D

    Pozdrawiam
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że moda na kolor zielony ( mój ulubiony )

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikałem!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger