"" Kasia Koniakowska Blog "

Biżuteria na wiosnę

Na wiosnę bardzo często zakładam jakąś biżuterię. Królują wtedy przeróżne barwy na bransoletkach czy naszyjnikach. Chyba wiosna tak na mnie wpływa, że chętniej je zakładam no i nareszcie je widać na ręku i nie są przykryte płaszczem.
Jeśli chcielibyście zaopatrzyć się w kilka fajnych bransoletek czy naszyjników w promocyjnych cenach, zapraszam do Fashion Hand

Ceny już od 5 zł !!!
Zamówienia możecie składać poprzez facebook, 
albo email fashionhand@wp.pl.

TUTAJ  katalog z bransoletkami,
TUTAJ naszyjniki.

A oto niektóre ozdoby, które tam znajdziecie. Zapraszam na zakupy ;)




Biżuteria Fashion Hand.

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedy ich mnóstwo :) ale teraz preferuje bardziej minimalistyczna biżuterie
    Jednak cena ich naprawdę jest spoko :)

    ______________________
    Look&sneakers
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej preferuję delikatne srebrne, lub złote dodatki. Nigdy nie miałam szału na te wielkie i kolorowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna biżuteria, aczkolwiek wolę taką delikatną :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bransoletki, zapraszam do mnie na nowego posta
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś przecudowna ! ;) śliczny design
    zaobserowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz ;)
    Thedesiree.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger