"" Kasia Koniakowska Blog "

Kosmetyki Barwa - serum siarkowe antybakteryjne

To już ostatni z produktów od firmy Barwa. Nr 4 to serum siarkowe antybakteryjne, które znajdziecie na stronie producenta tutaj. Moja cera jest tak nieznośna i co chwilę coś się na niej pojawia, zatem serum nie raz mi pomogło :) Zapraszam od szczegółowej recenzji.

4. SERUM siarkowe antybakteryjne

Według opisu na opakowaniu, jego działanie:


  • redukuje przetłuszczenie skóry o 24%,
  • zmniejsza przebarwienia o 31%,
  • przywraca naturalną florę bakteryjną,
  • aktywuje naturalny proces regeneracji,
  • zmniejsza ryzyko rozwoju bakterii trądzikowych,
  • nie podrażnia naskórka.
Efekt po zastosowaniu:
  • zmniejszona widoczność zmian trądzikowych już na drugi dzień po zastosowaniu,
  • optycznie wygładzone blizny potrądzikowe,
  • jednolity i zdrowy wygląd,

Moja opinia

ZALETY:
- po nałożeniu na zaczerwienienie lub trądzik nie szczypie, nie podrażnia, nie zaczerwienia,
- gęsta konsystencja, wygodny aplikator, wydajny produkt,
- już po pierwszy użyciu widać wygładzenie,
- ulga w bólu i lekka likwidacja zaczerwienienia, gdy jakaś podskórna gulka nam wyskoczy i nas denerwuje,
- cena 7,49 zł za 15 ml produktu - bardzo przystępna cena za serum.

WADY:
- brak

Moja OCENA: 10/10

A już jutro pojawi się post z nową stylizacją. Zapraszam do zaglądania na blog ;)

5 komentarzy:

  1. Super wpis! Czekamy na kolejne ;*

    Mogłybyśmy prosić o kliki w linki a poscie ?
    toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wygoda-luz.html?m=1
    Mamy nadzieję, że możemy na Ciebie liczyć ;)
    Z góry dziękujemy ;*
    Obserwujemy i czekamy na rewanzyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie okropnie wysuszył !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tego serum, ale świetnie, że u Ciebie się sprawiło :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nestety serum się zupełnie nie sprawdziło. Tonik i krem nawilżający zaś zasługuje na medal. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger