"" Kasia Koniakowska Blog "

modowy post ciążowy

Dawno nie prezentowałam Wam jakiejś stylizacji na blogu. Przyznam się szczerze, że mój stan i ogromny brzuch 9-ciomiesięczny nie daje zbyt dużo możliwości w zabawie z modą, ale nie poddaję się. Zresztą na moim blogu znajdziecie takie codzienne stylizacje, w których czuję się najlepiej.

W związku z tym, że ostatnio wiosna sobie gdzieś poszła i pogoda nas nie rozpieszcza, warto nałożyć na siebie ciepły sweter, a nawet płaszcz. Zresztą tak prezentuje się moja dzisiejsza stylizacja. W oko wpadł mi prześliczny płaszczyk z Sheinside. Zawsze taki chciałam mieć, czyli szary, zapinany na ukos, średnio ciepły i z dużym kołnierzem. Do stylizacji dobrałam moją ostatnią zdobycz z second handu, czyli klasyczną, elegancką torebkę. Aby nadać troszkę wyrazistości postanowiłam założyć sweter w kobaltowym kolorze.

Zapraszam Was również na wyprzedaż do Fashion Hand. Wyprzedaż bransoletek, które mam w stylizacji i wiele innych wzorów już od 5 zł. Klikajcie TUTAJ.

To już chyba mój ostatni zestaw ciążowy na blogu, ale idzie wiosna, więc na pewno na blogu będą pojawiać się ciekawe propozycje nie tylko modowe ;)







płaszcz - Sheinside |  bransoletki - Fashion Hand |  torebka - second hand | legginsy - Top Shop | naszyjnik - Katherine | sweter - priv |

13 komentarzy:

  1. Super post!!!tez niedawno byla z brzuszkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciąza Ci służy bo wyglądasz ślicznie a brzuszek cudowny:) życze szczęsliwego rozwiązania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w 6 miesiącu i nie zrezygnuje z bloga na pewno, wręcz od tej pory zaczął się prężniej rozwijać i mam coraz więcej pomysłów na stylizacje :) Ciąża Ci służy, wyglądasz ślicznie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie, to już chyba ostatnie dni przed rozwiązaniem co? Życzę wszystkiego dobrego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie i Wesołych Świat!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/burgundy-i-karmele.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post! Ślicznie wyglądasz ;D
    Wesołych Świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Kochana, chciałabym życzyć Tobie spokojnych i radosnych świąt, udanej pogody tym bardziej w dyngusa i aby uśmiech przez najbliższe dni nie znikał z Twojej twarzy :*
    Zapraszam na mój świąteczny post, w którym majstruje diy - czyli wielkanocny stroik, który jest bardzo prosty do wykonania, a pięknie dekoruje świąteczny stół :)

    http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/04/diy-dekoracja-stou.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci w błękicie.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny brzuszek:) juz klikam ze obserwuje:) zapraszam do mojego świeżutkiego bloga:) moda+wlosy+siłownia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger