"" Kasia Koniakowska Blog "

W oczekiwaniu na maleństwo

Troszkę mnie tu mało ostatnio, gdyż z niecierpliwością wyczekuję dnia, gdy na świecie pojawi się mój pierwszy bobasek. Termin był na wczoraj, zatem teraz każda chwila jest ważna i powoli troszkę stresująca. W domu wszystko gotowe. Pomyślałam sobie, że napiszę post o tym przygotowaniach, gdyż zdjęcie łóżeczka na facebooku bardzo Wam się spodobało.

Szaleństwa wielkiego u mnie nie ma, no może z ciuszkami, gdyż mam wspaniały lumpeks obok siebie, który co tydzień ma piękne ciuszki z Disneya, czasami nawet z metka oraz sporo prezentów od mamy i siostry, czyli łowczyni okazji ;)

Najpierw łóżeczko dziecięce. Zdecydowałam się na kupienie baldachimu na allegro, gdyż to przesłodki gadżet, który ochroni nie tylko przed owadami, których latem się pojawiają, ale i przysłoni troszkę światła. W łóżeczku znajduje się ręcznie wyszywana poduszka i zajączek z szeleszczącymi uszami. Zakupiłam również cudną huśtawkę - bujak. Zobaczymy jak się sprawdzi.




W Pepco znalazłam słodką matę pod prześcieradło, chroniącą materac.

Oto moja torba do szpitala ( mam nadzieję, że spakowałam już wszystko) i szafka dla bobasa z przewijakiem na górze.

Nad przewijakiem znajduje się półeczka z kosmetykami dla dziecka. Mama zaopatrzyła mnie w cały zestaw. Zobaczymy co się z tego przyda. Ważne aby wszystko było z jednej firmy i mam nadzieję, że synek nie będzie miał uczulenia na nie ;)

Obowiązkowo zaopatrzyłam się w ręcznik z kapturkiem i na późniejszy etap w kilka śliniaków.

Siostra z mamą zakupiły przesłodkie, przemilutkie i miękkie owijaki dla dziecka.

A oto moja ostatnia zdobycz, czyli krówka maskotka, której jedno kopyto ma grzechotkę, drugie piszczy, trzecie zdobi lusterko, a czwarte ma plastikowy element do gryzienia. Dla niemowlaka to troszkę za wczesna zabawka, ale myślę, że będzie idealna do wózka podczas spaceru w późniejszym czasie.

To tylko malutka część z tego co czeka na maluszka. Teraz zostaje mi tylko oczekiwać tego radosnego dnia.

19 komentarzy:

  1. Ślicznie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/17/2015

    Świetnie, teraz tylko czekać na maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej wspaniale!szczęśliwego rozwiązania :) ~ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna wyprawka dla maleństwa :-) Z pewnością synkowi się spodoba :-) Bujaczek przyda Ci się w 100% do uspokajania dziecka, a czasem też krótkiej drzemki - ja sobie bez niego nie wyobrażam wyprawki :-) Ciekawa jestem jakie są te kosmetyki, bo nie miałam okazji używać ich dla swojego synka, a widziałam je w sklepach i chyba mają całkiem przyzwoite ceny ? Ja początkowo zakupiłam cały zestaw z Emolium, ale synek nie ma na szczęście alergii na nic i teraz kupuje też niektóre tańsze kosmetyki np. do kąpieli z Rossmanna Babydream :-) Szczęśliwego rozwiązania :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne są te wszystkie rzeczy ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pamietam jak ja szykowalam wyprawke :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/kimono.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy4/18/2015

    Szczesliwego rozwiazania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie śliczne łóżeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baldachim jakoś nigdy mnie nie przekonywał, dla mnie to zbieracz kurzu tak samo jak i karuzela...
    Ale cała wyprawka bardzo ładna, a owijaki obłędne! <3
    Kochana, życzę Ci szybkiego i szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze można go wyprać, bo bardzo łatwo się go zdejmuje, a firanki też zbierają kurz, przed nim nie da się uchronić niestety. Dzięki za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mamy baldachim :) A karuzela to fajna rzecz przynajmniej jeśli chodzi o moją córcię, która bardzo karuzelę lubi.
    Co do porodu to życzę ci szybkiego porodu i dobrego personelu bo przy porodzie patrząc na moje dwukrotne doświadczenie to personel jest najważniejszy. Sama rodziłam niecałe dwa miesiące temu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że wszystko już masz gotowe. Nie będzie zawrotu głowy po powrocie z maleństwem do domu :)
    Swoją drogą małe się nie spieszy na ten świat :P
    Szybkiego porodu i 10 punktów życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna wyprawka, a ten baldachim jest genialny! Sama mam taki nad łóżkiem więc jestem tym bardziej zauroczona :)
    Do mnie powoli jakieś części instynktów macierzyńskich zaczynają docierać, bo coraz lepiej daję sobie radę z dziećmi, ale do samego macierzyństwa przede mną jeszcze długa droga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Postarałaś się. Ja uwielbiam małe dzieci <3
    Na Facebooku widziałam już zdjęcie w szpitalu. Więc czekamy z tobą na maluszka, który będzie szczęśliwy przy boku takiej mamusi.
    Łóżeczko najlepsze!
    Zapraszam na nowy post: http://reliablemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje:) I duzo zdrowka dla Ciebie i dla malenstwa. Ja mam termin na lipiec, takze jeszcze troszke:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy5/28/2015

    Cudowna wyprawka!!!!! <3 moge wiedzieć gdzie mama dostała takie śliczne owijaki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je w prezencie od mamy i siostry. Znalazły je w galerii, ale nie mam pojęcia w którym sklepie sklepie

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger