"" Kasia Koniakowska Blog "

koncert Margaret

W niedzielę udało się wybrać na koncert Margaret, który odbywał się na miejskiej plaży nad Wartą. Wzięłam ze sobą swojego męża i maluszka. Ja udałam się pod scenę sama, bo nie chciałam narażać na taki hałas bobaska, a później udaliśmy się na uroczy spacer wśród tamtejszej zieleni. 

Co do samego koncertu, to Margaret na żywo cudownie śpiewa. Ma talent i jest bardzo miła dla swojej publiczności. Stworzyła taki pozytywny, ciepły klimat. Nie zabrakło czegoś dziwnego u wokalistki. Tym razem był to strój króliczka ;) Jedynym minusem była zbyt mała reklama ze strony organizatorów i niewiele osób przyszło. Ja o koncercie dowiedziałam się przypadkiem z reklamy na facebooku, ale przynajmniej nie było tłoku. 

Moim zdaniem Margaret to bardzo uzdolniona wokalistka o świetnym angielskim akcencie, ale podobno bardzo dużo ćwiczy aby uzyskać taki efekt. Na koncercie zaśpiewała swoje największe hity z debiutanckiej płyty i kilka cowerów, m.in. ,,O mnie się nie martw" ( fragment użyto w serialu o tym samym tytule),czy Bruno Mars ,,Lazy song ". 

Poniżej kilka zdjęć z tego dnia. Na koncercie był też znany dziennikarz z Eska TV, czyli Jankes.













16 komentarzy:

  1. Anonimowy6/23/2015

    Kasia widać, że wracasz do formy! Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że miałaś okazję być na koncercie Margaret, wydaje się być bardzo pozytywną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę koncertu.
    Margaret jest właśnie z tej grupy artystów,którym się w głowach nie przewróciło jak tylko zaczeli zarabiać kasę, ona jest po prostu normalna w swoich wariacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo fajnie jest być na takim koncercie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hhahaha fajny miała strój, Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o spódnicach w kształcie A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ją. Pięknie wyglądała! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Też chętnie wybrałabym się na jej koncert. Jak dla mnie plusem byłaby mała frekwencja, bo nie lubię zbytniego tłoku i przepychania się łokciami.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz ;) chętnie bym się wybrała na taki koncert, może jak maleństwo podrośnie ;) pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wyglądasz! :)
    Fajnie, zobaczyć margaret na żywo :)

    Kilka łatwych do zapamiętania zasad, jak dobrać torebkę do butów. Z nimi nie popełnisz modowego faux pas.
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/jak-dobrac-torebke-do-butow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym chciała pójść na jej koncert ;)
    ale była fajnie ubrana ;p
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O widzę, ze wracasz do formy. :-D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiało być super! Margaret jest genialna!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger