"" Kasia Koniakowska Blog "

Oszalałam na punkcie mojego bobasa

Dziś debiut mojego bobasa na blogu. Mój słodziak robi takie miny, że nie mogłam się powstrzymać, aby nie stworzyć tego postu. Spędzam z nim każdy dzień, zatem pojawiło się kilka śmiesznych zdjęć. Każdego dnia odkrywam coś nowego u bobasa i zakochuję się w nim na nowo ;) Oto kilka moich spostrzeżeń, które do tej pory udało mi się doświadczyć.

Uwielbia jak się do niego dużo mówi i przytula.


 Elektroniczna huśtawka jest fantastyczna. Dzięki niej mogę coś zrobić w domu, a bobas w niej śpi i nie muszę go kołysać. Baterie nawet na długo starczają. Jak dla mnie fantastyczny gadżet ;)


Nasze rączki ;)

  A tu malutkie stópki. 

Na zabawki i gry jeszcze za wcześnie, ale maskotki i pacynka czekają na swój dzień.

Ulubione ciasto mojej mamy z bezą, które musiała uwiecznić na zdjęciu. Ja za to uwielbiam kawę z lodami, szczególnie letnią porą. Nasza mała przerwa, gdy bobas śpi.

My o poranku i miny mojego synka. 

Czy Wasz maluszek tez uwielbia spać u rodziców w łóżku? Ja mojemu pozwalam nad ranem ze mną się jeszcze zdrzemnąć, a tak to śpi nam w swoim łóżeczku. Kładę go na pieluszce tetrowej, bo czasami troszkę się poci i dla bezpieczeństwa gdyby pampers zawiódł.

To my i nasza wspólna fotka ;)

26 komentarzy:

  1. Gratuluje :) Życzę dużo szczęścia, przy takim kochanym skarbie będziesz go miała na pewno pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna mama i słodki maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny aniołek. Też miałam taką huśtawkę. Chwała temu kto ją wymyślił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com
    +GRATULUJE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Śliczne maleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwie sie :)

    ______________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwariowałabym z radości mając takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny chłopczyk ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniusi! <3
    A gdyby zawiódł pampers, polecam podkładać zamiast pieluszki tetrowej specjalny podkład, on nie przesiąknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie :) szczęścia i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję :) Uroczy bobas! Już się nie mogę doczekać mojego ;) Pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia i gratuluję ;)
    a jak ma na imię?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju ! Piękna mamusia z uroczym dzidziusiem ! *.* Zakochałam się w zdjęciach !

    Poklikałabyś u mnie ? To bardzo ważne dla mnie.. Z góry dziękuje

    http://reliablemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki Synuś ! Pięknie razem wyglądacie i wcale nie dziwie Ci się, że jesteś w nim zakochana :-) Ja do 2 miesiąca też pozwalałam synkowi spać nad ranem z nami, ale jak zaczął bardziej się wiercić to już śpi tylko w swoim łóżeczku :-) teraz ma 8 m-cy i zasypia bez problemu :-) A huśtawka jest świetna i też z niej bardzo dużo korzystaliśmy :-) teraz mamy taką dużą huśtawkę na balkonie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy6/14/2015

    dlaczego jesz tyle cukru jeszcze karmiąc? no chyba że nie karmisz to przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie karmię i nie napisałam, że to ja jadłam te ciasto.

      Usuń
  16. Anonimowy6/14/2015

    zabawne wcześniej post o odchudzaniu a tu ciasto i jeszcze ta kawa z lodami to jakas bomba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto jadła moja mama bo je uwielbia, a ja zjadłam kawę z lodami i to wcale nie taka bomba. Lody śmietankowe i kawa wbrew pozorom nie mają aż tyle kalorii jakby się wydawało, a w odchudzaniu nie chodzi o to aby sobie wszystkiego odmawiać. Poza tym pisałam, że jem normalnie, a zjeść sobie lody od czasu do czasu to przecież można ;)

      Usuń
    2. Anonimowy6/16/2015

      Ludzie troche luzu i czytania ze zrozumieniem! Kasia nie waży 150kg żeby musiała tylko marchewkę jeść, jak sobie pozwoli od czasu do czasu na jakąś zachciankę to nic się nie stanie. Organizm nawet podczas diety potrzebuje wszystkich składników odżywczych w odpowiednich ilościach.

      P.S. Cudny chłopczyk! Zdrówka życzę niech pięknie rośnie! ;)

      Usuń
    3. Brawo! Popieram i ogromnie dziękuję za te słowa ;) Miło, że ktoś myśli podobnie.

      Usuń
  17. Anonimowy6/16/2015

    Śliczny slodziak <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ale Ci zazdroszczę maleństwa:* ale na mnie też kiedyś przyjdzie pora :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  19. JAKI KOCHANY!!ZAPRASZAM DO SIEBIE:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger