"" Kasia Koniakowska Blog "

wiosenne zestawy czyli żółty w roli głównej

Okres ochronny po porodzie dobiega końca, zatem biorę się za siebie zaczynając ćwiczyć i uważać na to co jem. Chcę wrócić do formy, aby móc zmieścić się w rzeczy, które mam w szafie. Niestety blog na tym cierpi. Nie pojawiają się też stylizacje, bo to co chciałabym Wam zaprezentować to po prostu jest na mnie za małe. Ale powolutku wrócę do siebie i jako nowa ja pojawią się tu piękne zdjęcia.

Na razie przygotowałam dla Was 2 zestawy z wiosenną bluzeczką od Sheinside. Zamawiając ją bierzcie zdecydowanie rozmiar większy, bo jakoś mała wypada.
Bluzeczka w sklepie wygląda tak, jak na zdjęciu i jest na prawdę piękna.Dostępna jest również w kolorze błękitnym.



A oto zestawy wiosenne, które przygotowałam.

bluzka - Sheinside | jeansy - Zara | buty - Centro | naszyjnik - Stradivarius | torebka - second hand | bransoletki - priv |
bluzka - Sheinside | jeansy - Zara |  buty - priv | torebka - super-dodatki.pl  | zegarek - Carlena |

13 komentarzy:

  1. oszalałam na punkcie żółci i błękitu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. już mam żółtą bluzeczkęD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, naprawdę dwie wspaniałe stylizacje. Wielki szacunek za znalezienie tak wspaniałej torebki w SH.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta firma ma czasami zaniżaną rozmiarówkę ; )
    ale ładne zestawy <3
    http://kasiakinga19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółty to ładny kolor :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne buty na słupkach z Centro, a w żółtym niestety nie korzystnie wyglądam a co za tym idzie, nie mam nic w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy. Wszystko poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam we wszystkie linki - jakbyś mogła to pomóż w klikach u mnie w poście z choies.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger