"" Kasia Koniakowska Blog "

spacer i ulubione trampki

Dziś zdjęcia z ostatniego spaceru z moim 2-miesięcznym synkiem, mężem i psem, czyli taka nasza wesoła rodzinka ;) Zazwyczaj na spacer do pobliskiej Areny zakładam moje ulubione trampki za kostkę. Kupiłam je w zeszłym sezonie na wyprzedaży w sklepie, w którym pracowałam i do dziś są idealne na takie wyprawy. 

Powoli wracam do formy, choć jeszcze sporo pracy przede mną, ale się nie poddaję. Ostatnio wykupiłam karnet na Vacu Line, czyli chodzenie w kapsule pod ciśnieniem. Kiedyś dało mi to świetne wyniki, zatem znów wracam do tej formy modelowania sylwetki i spalania kalorii. Może niedługo napiszę o tym post, aby przybliżyć niektórym co to jest i opisać moje efekty.

Poniżej prezentuję Wam kilka zdjęć ze spaceru.











22 komentarze:

  1. przeurocze zdjęcia <3 maluszek przesłodki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. slodziaki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/pasiaste-ogrodniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/02/2015

    Dobrze, że to nie dziewczynka, bo jakby odziedziczyła po tobie czy twojej mamie nogi, to by nie była za szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że anonimie znasz moją mamę ;) Figura nie jest dziedziczna.

      Usuń
    2. Anonimowy7/04/2015

      Znam, a dla tych co nie znają to wystarczy na twoim facebooku po znajomych znaleźć. Niestety figura u was dziedziczna, tak jak i zamiłowanie do podkreślania niezgrabnych nóg

      Usuń
    3. Skoro znasz to tym bardziej anonimie powinieneś wiedzieć, że w moim wieku moja mama miała świetną figurę, a nogi ma do dziś lepsze ode mnie. A figura nie jest dziedziczna bo wystarczy zobaczyć moją siostrę, zresztą jak się nie podoba to po prostu tu nie zaglądaj. Nie rozumiem takich uwag w stosunku do dziecka, to co chłopcy mogą mieć grube nogi, a dziewczynki już nie. Nie każdy ma figurę modelki, a spójrz na ulicę ile osób ma również taką figurę jak ja i jakoś trzeba z tym żyć oraz coś na siebie ubierać. Jestem ciekawa jak ty anonimie wyglądasz na co dzień ;)

      Usuń
    4. Od kiedy zgrabne nogi daja szczescie?? A propos zdjec. Patrzy na nich sliczna zgrabna dziewczyna.

      Usuń
    5. Od kiedy zgrabne nogi daja szczescie?? A propos zdjec. Patrzy na nich sliczna zgrabna dziewczyna.

      Usuń
    6. Dziękuję ogromnie. Do zgrabnej to troszkę mi brakuje ale dziękuję za te miłe słowa ;)

      Usuń
    7. jacy ludzie są zawistni , Kasiu nie przejmuj się bo nie warto :)

      Usuń
  4. Śliczne zdjecia! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziak ; *
    ważne aby się nie poddawać ; )
    Ja niestety ćwiczyłam ponad miesiąc i się poddałam no i teraz cieżko jest sie zmotywować ; (
    http://twinstyl.blogspot.com/2015/07/love-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zdjęcia <3 Nie poddawaj się :)
    ♥ zapraszam na chwilkę do mnie ~ life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia i trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7/04/2015

    Nogi masz ladne! I zreszta cala jestes ładna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh jak się zrobiło miło. Dziękuję ;)

      Usuń
  9. Anonimowy7/04/2015

    Jak mozna pisac takie komentarze jak powyzsze na temat niby grubych nog, mozna się zalamac! Jacy ludzi w dzisiejszych czasach są chamscy, zazdrośni i zepsuci do szpiku krwi:-/ Ehh nie ma się co przejmować super wyglądasz i gratuluję ślicznego synka ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło, że nie wszystkie anonimy to hejterzy ;)

      Usuń
  10. Anonimowy7/13/2015

    Chętnie dowiem się co nieco o tej kapsule, bo sama borykam sie z dodatkowymi kilogramami i chętnie dowiem się o czymś nowym także będzie fajnie jak dasz o tym post :)
    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widać,że jesteś cudowną i miłą osobą :) fajnie przeglądać tego bloga :)
    zazdroszczę takiego zainteresowania i życzę sukcesów w blogowaniu :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger