"" Kasia Koniakowska Blog "

Spodnie od SheIn

Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od sklepu Shein. W paczce znajdowały się prześliczne zwiewne, letnie spodnie, które wyglądają jeszcze lepiej w rzeczywistości niż na zdjęciach. Na blogu w stylizacji pojawią się za jakiś czas, gdyż niestety przez moje masywne uda minimalnie brakuje mi, aby krok był na swoim miejscu, a nie troszkę niżej, ale to nic. Dzięki temu mam lepszą mobilizację aby trochę poćwiczyć, bo spodnie mega przypadły mi do gustu i są fantastycznie wygodne. Wbrew pozorom wygląda się w nich na prawdę szczupło i są genialne na letnie upały, gdyż są przewiewne, ale nie prześwitują. Poniżej zdjęcia tej przesyłki i kilka rzeczy, które wpadły mi w oko.

Tak wyglądają w sklepie, znajdziecie je TUTAJ.
spodnie na lato shein



A tak prezentują się w rzeczywistości. Kolor trochę ciemniejszy niż na zdjęciu wyżej.



Poniżej jeszcze kilka fajnych rzeczy, które wpadły mi w oko.
Kliknij nr 1, kliknij nr 2, kliknij nr 3.

A od dwóch dni testuję telefon Honor 6+. Niedługo pokażę Wam zdjęcia jakie robi ten aparat oraz napiszę na blogu kilka słów, czyli moją opinię o nim ;)
Na razie tutaj możecie zapoznać się z jego parametrami - KLIKNIJ,

15 komentarzy:

  1. Spodnie niestety nie w moim stylu, nie wiedziałabym kompletnie, co do nich założyć. A szkoda, bo na lato na pewno są świetne.

    KONKURS --- >>> BEAUTY BEVST <<<

    OdpowiedzUsuń
  2. ta czerwona sukienka bardzo sexowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawe te spodnie. Czekam na to aż pojawią się w stylizacji :) Piękne są te sukienki, które wpadły Ci w oko!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te spodnie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny wzór na tych spodniach, taki nawet podchodzący pod drapieżny :D
    adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. dlatego ja nie zamawiam spodni przez internet :)

    ciekawy wzór mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki świetne. Będą z nimi w roli głównej jakieś stylizacje ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś, na razie to sukienki, które wpadły mi w oko ;)

      Usuń
  8. Spodnie świetnie wyglądają, sama chętnie bym się na takie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam we wszystkie linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o spodnie to mi bardziej podoba się jaśniejsza wersja.
    Mam nadzieje, ze niedługo się nam w nich pokarzesz.
    Jeśli chodzi o sukienki to najbardziej widzę Cie w sukience numer 3.
    Wszystkie linki poklikałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka w kwiaty przypadła mi do gustu !
    zapraszam do obserwowania ! hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous pants !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger