"" Kasia Koniakowska Blog "

atrakcje w parku dla niemowlaka

Wydawać nam się może, że parki to takie nudne miejsce i w sumie nic tam nie ma oprócz alejek, drzew i ławek oraz czasami placu zabaw. Jednak dla takiego 4-miesięcznego niemowlaka spacery w parku to dopiero atrakcja. Mieszkam dość blisko poznańskiej Areny, zatem bardzo często wybieram się tam na krótki spacer. Ostatnio chciałam troszkę dłużej skorzystać z mini wypadu, więc rozłożyłam matę na trawie w cieniu i mogłam cieszyć się rodzinnymi chwilami. 

Dla bobasa wszystko było fascynujące. Gdy trzymałam go na rękach z zaciekawieniem oglądał przestrzeń i krajobrazy, a gdy leżał na plecach widział trochę nieba i gałęzie drzew. Gdy wiatr wiał nie mógł się napatrzeć na szumiące liście. Nawet źdźbło trawy łapał do rąk. To niezapomniane chwile. I nawet pies skorzystał i się wylatał. Warto w tym pędzącym życiu, zatrzymać się na chwilę i skorzystać z rodzinnych spacerów, cieszyć się drobnostkami jak dziecko ;)










10 komentarzy:

  1. śliczne maleństwo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest naprawdę niesamowite , że dzieci cieszą się z takich drobnostek. Powinniśmy brać z nich przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany maluszek :) Nie ma jak spacerki i to do fajnego parku. Ja niestety nie mam żadnego w pobliżu ale za to mam blisko dziką naturę. Każdemu należy się chwila wytchnienia na łonie natury

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mieszkam bliżej parku Sołackiego, więc przy Arenie jestem rzadko;) Śliczny maluszek :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam też jest bardzo przyjemnie ;)

      Usuń
  5. Słodki jest twój synek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudny maluszek:))),a wózek masz prześliczny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite jest to na co takie maluchy zwracają uwagę :-) Czasem nie mogę się nadziwić co mojemu synkowi "wpadnie w oko" :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger