"" Kasia Koniakowska Blog "

Poznaj smartfon Huawei Honor 6 +

Przez 2 tygodnie miałam przyjemność testować telefon Huawei Honor 6+. Znawca smartfonów ze mnie marny, ale z perspektywy przeciętnej kobiety mogę opisać moje spostrzeżenia. Dzięki wspaniałej grafice i świetnemu aparatowi zrozumiałam, że mój obecny smartfon Samsung Galaxy S2, to niestety rupieć i wiele mu brakuje. Technologia idzie do przodu, zatem oczekiwania klientów również wzrastają, a Honor 6+ zdecydowanie je spełnia. 





Na wstępie miłe zaskoczenie co do trwałości baterii, która jak na smartfona trzyma ok. 2 dni przy wykonywaniu wielu rozmów oraz przy częstym korzystaniu z aplikacji jak (facebook, instagram itp) i aparatu. Wygląd telefonu to ogromny atut. Cienki, lekki, duży wyświetlacz (5,5 cala), ogólnie pięknie się prezentuje. Nawet tył wykładany szklaną warstwą mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, zawsze mogę nakleić folię ochronną, aby się mocno nie porysował. W porównaniu do obecnego Samsunga, mam ciągły problem z wieszaniem się systemu, czy czarnym tłem, choć wcale nie mam go zaśmieconego. Tutaj tego problemu nie ma. Wszystko chodzi bardzo dobrze, czułość ekranu również bardzo dobra. Sprawnie można poruszać się między tablicami. Niestety minusem jest to, że nie mamy schowka, czyli wszystko co pobierzemy czy zainstalujemy znajduje się na głównych ekranach.

Telefon Huawei Honor 6+ ma wejście na 2 karty. Może zatem mieć 2 karty Sim lub 1 kartę Sim i dodatkową kartę pamięci. Jedyne co mi nie pasowało w tym telefonie, to sposób otwierania wejścia przeznaczonego na tą kartę. O mały włos nie zgubiłabym zatyczki, bo tak pociągnęłam mini igłą dołączoną do zestawu telefonu, że ten maleńki, metalowy fragment poleciał koło kanapy ;)

A największym atutem tego telefonu, który mnie po prostu zachwycił jest oczywiście aparat! Robi wspaniałe zdjęcia. Zaskoczeniem dla mnie było to, że przedni aparat ma 8 MPx, czyli tyle samo co tylni. Nie wiem czy to możliwe, ale moim zdaniem tylni aparat robi lepsze zdjęcia, choć niby ma te same parametry. Dla mnie to i tak wystarczy, gdyż jestem fanką selfie i lubię widzieć jak zdjęcie wyjdzie, a nie na czuja celować. O aparacie mogłabym się dużo rozpisać, gdyż ma świetną opcję cyfrowego makijażu, który wygładza naszą twarz, możemy również zrobić zdjęcie panoramiczne - świetna opcja przy pięknych widokach. Fajną opcją jest również możliwość zrobienia zdjęcia po 3 sekundach, co pozwoli nam szybko zmienić pozycję profilu twarzy czy lepiej się uśmiechnąć. Telefon świetnie radzi sobie z wyszukaniem ostrości, w ciemnych miejscach potrafi je ładnie rozjaśnić i zebrać jak najwięcej światła. W opcjach aparatu mamy również możliwość wyboru ciekawego filtra ( to raczej dla fanów Instagrama). Nie ma ich dużo, ale zawsze szybko bez obróbki możemy zrobić ciekawe zdjęcie. Ja dość często z tego korzystałam.

Zdjęcia z użyciem cyfrowego makijażu.

Zdjęcia z użyciem różnych filtrów z telefonu



Do przerzucania plików na komputer potrzebny jest odpowiedni program. Dla mnie to lekki minus, gdyż podłączając się do kogoś na laptopie muszę go zainstalować, aby coś przerzucić. Jednak ta dodatkowa aplikacja jest bardzo łatwa i przejrzysta w obsłudze. Na pewno lepsza niż oprogramowanie dla Nokii, które doprowadzało mnie kiedyś do białej gorączki.

Z aplikacji wgranych już na smartfonie, które przypadły mi do gustu to m.in. inteligentny pilot. Świetna sprawa, gdy nie możemy znaleźć pilota od wieży czy telewizora, albo partner nie chce nam pozwolić przełączyć na serial. Wystarczy wybrać rodzaj oraz firmę urządzenia i cieszymy się nowym pilotem. Jak to mówią kto ma pilot ten ma władzę ;)

To tyle z mojej krótkiej opinii o telefonie. 
Parametry i informacje o Honor 6+  znajdziecie - TUTAJ.

16 komentarzy:

  1. Też mam Samsunga i nigdy więcej tego zła, Honor wygląda zacnie

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam teraz Samsunga Galaxy A5, ale marzy mi się Galaxy Note 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam huawei i sie ciesze z,mojego telefonu a tak wszyscy na niego narzekaja
    a słyszałam ze twoj telefon jest godny polecenia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam Lg G2 ale też jest świetny! :) zapraszam też do siebie :* alwarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten telefon świetnie wygląda i robi cudne zdjęcia :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Huawei jest śliczny, ale mam z nim złe doświadczenia jeśli chodzi o naprawy... strasznie ciężko o części! Natomiast mój obecny samsung galaxy A5 jest na chwilę obecną dla mnie telefonem idealnym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam lumie 1520. Android dla mnie kicha totalna.

    Dziekuje za komentarz u mnie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie:) Ja natomiast polecam iphony, którym jestem wierna już 5 lat:) Super zdjęcia i prosty w obsłudze system;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem miłośniczką htc i jak na razie to dla mnie bardzo dobre telefony :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się ciekawy! Z tego co widzę to robi ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny artykuł. Zastanawiam się nad zakupem tego telefonu.
    Przy okazji zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jak by mi się przydał taki smatfon z pilotem skończyły by się wieczne walki o telewizor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mojego Note kocham i nie zamieniłabym na żaden inny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie mąż po choinkę sprawił Honor 6 bo byłam nim zachwycona podczas testów i dalej jestem ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger