Ubranka dla niemowlaka

Dziś troszkę o moich ulubionych ubrankach dla niemowlaka. Oczywiście jest ich cała masa i w zależności od gustu oraz upodobań w sklepach można dostać totalnego fioła na ich punkcie. Mnie chyba opanował totalny szał na tego typu ubranka, bo na prawdę sporo ich nazbierałam. Osobiście uwielbiam zakładać mojemu maluchowi body, a bobas za to lubi nosić koszulki, które później bardzo łatwo łapie i hop wędrują do buzi.

Na spacery świetnie nadają się półśpiochy, gdyż skarpetki czasami odznaczają się na nogach i ciężko jest znaleźć odpowiednie. Zresztą bardzo często je gubi i spadają, a ciągłe ich poprawianie jest denerwujące. W upały najchętniej swojego malucha ubieram w krótkie spodenki oraz koszulkę na krótki rękaw. Często przykrywam go pieluchą tetrową, gdyż jest bawełniana i najbardziej przewiewna. Oczywiście chyba każdej mamie najbardziej podobają się ubranka ze słodkimi napisami czy postaciami z bajek. Poniżej kilka słodkich ubranek dla niemowlaka, które skradły mi serce.

stopy-niemowlaka

welurowe-bluzy_slodkie-napisy

co-zamiast-skarpetek-dla-niemowlaka

potworki-na-ubraniach-dzieciecych

ubrania-dla-chlopca_niemowlak

spiderman-ubrania_niemowlak

usmiechniete-dziecko_niemowlak
A tu zadowolony bobas, jak śpi. Pewnie śni mu się coś miłego, ale to takie słodkie. Bezcenny widok ;)

6 komentarzy:

  1. Ale świetne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W takie upały to na wyjście z domu zestaw koszulka na krótki rękaw + krótkie spodenki jest najlepszy, a w domu to samo body :-) Ja też mam fioła na punkcie ubranek dziecięcych i wciąż za dużo ich kupuję, ale co zrobić jak tyle mi się podoba...Bardzo fajne są te zaprezentowane przez Ciebie :-) A Synuś jaki słodki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog !
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne ubranka:) Wszystkie takie urocze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger