"" Kasia Koniakowska Blog "

dezodorant do stóp w kremie

Nasze stopy zarówno latem i zimą dostają nieźle w kość. Latem poprzez chodzenie w balerinkach i japonkach nasza skóra u stóp jest bardzo wysuszona, a zimą nadmiernie się poci w grubych skarpetkach. Na ratunek mogę polecić specjalistyczny dezodorant do stóp w kremie firmy Barwa. 




Przyznam się szczerze, że największy problem mam z niemiłym zapachem stóp i nadmiernym wysuszeniem skóry, gdy chodzę w balerinkach lub japonkach. Trochę to pewnie zasługa nieoddychających butów i twardej powierzchni buta, ale te skórzane też potrafią zawieść. W związku z tym postanowiłam spróbować jakiegoś dezodorantu do stóp. Oczywiście nie spodziewajmy się, że po kilku godzinach stopy będą pachnieć lawendą, ale ten krem nawilżył moje stopy oraz zlikwidował nieprzyjemny zapach, więc nie trzeba się wstydzić i chować nóg idąc w gości ;) 

Produkt dostępny TUTAJ. Cena 7,49 zł za 70 ml, produkt wydajny

Nie stosowałam wielu takich preparatów do stóp, więc zbytnio nie mam porównania, ale ten produkt firmy Barwa spełnił moje oczekiwania w zadowalającym stopniu. Teraz idzie zima, więc mam nadzieję, że również produkt się sprawdzi i zmniejszy proces pocenia się stóp w grubych skarpetkach, no i w pewnym stopniu zlikwiduje nieprzyjemny zapach. W ciepłe dni produkt się sprawdził dla moich stóp, a Wy stosowaliście już ten dezodorant?

4 komentarze:

  1. Mnie na szczęście się nie przyda :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze widzę i czytam ciekawy kosmetyk :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbowuje ❤️

    ____________________
    Ja w Hair Trendy
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę kupić sobie coś na stópki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger