"" Kasia Koniakowska Blog "

mini wyprzedaż szafy

Tuż przed jesieniom wzięłam się za porządki w szafie i postanowiłam rozstać się z kilkoma ciuszkami. Czy też jesteście strasznymi chomikami i trzymacie w szafie kilka za małych ubrań lub takie na specjalne okazje i jeszcze ani razu ich nie założyliście? Ja w swojej znalazłam nawet podobne do siebie ubrania, więc po co trzymać aż 2 zbliżone do siebie rzeczy, które zajmują tylko miejsce. 
Zapraszam Was zatem na małe zakupy. Wszystko w bardzo przystępnych cenach, bo nie mam już gdzie tego wszystkiego trzymać.

Zapraszam na zakupy na mój OLX lub Vinted czy Szafę.

A na jakich portalach lubicie najbardziej sprzedawać swoje ciuszki. Ja osobiście chyba na Olx, bo wiele osób korzysta z opcji osobistego odbioru, a to na prawdę wygodne dla obu stron.



2 komentarze:

  1. Ja też musze zrobić wyprzedaż.. ehh :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPERR!
    Pozdrawiam kochana:*
    Ola

    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger