"" Kasia Koniakowska Blog "

baby ma już 6 miesięcy

Dawno nie było posta o moim maluchu. A wiecie że to już pół roku minęło? Tak szybko czas leci, że za chwilę będę szykować roczek ;) Mój maluch to prawdziwy twardziel. Żadnych zabaw się nie boi, im więcej lata mu głowa i się z nim wygłupia to się coraz bardziej cieszy. W ogóle jest radosnym dzieckiem, które śmieje się przez cały czas. Poniżej opiszę kilka umiejętności dziecka, jakie zaobserwowałam.



Umiejętności mojego 6-miesięcznego bobasa:
- wysoko unosi głowę, gdy leży na brzuszku,
- chętnie przewraca się na brzuszek,
- dużo gaworzy w ciągu dnia swoje własne sylaby (ga, gu, gi, mam, ba)
- trzyma zabawki jedną rączką i swobodnie przekłada je z ręki do ręki,
- reaguje na swoje imię, rozpoznaje dźwięk dzwoniącego telefonu lub domofonu i wie że ktoś zaraz wejdzie w drzwi bo spogląda w tamta stronę,
- rozpoznaje rodziców i się uśmiecha na ich widok,
- butelkę z mlekiem trzyma jedną rączką,
- z łatwością sięga po zabawki na macie edukacyjnej leżąc na brzuszku czy plecach,
- już z daleka widzi, że niosę dla niego butelkę z jedzeniem czy miseczkę z kaszką,
- łapie swoje stopy i wkłada je do buzi.



Oczywiście każde dziecko rozwija się w swoim tempie. Niesamowite jest to, jak z tygodnia na tydzień taki maluch rozwija swoje umiejętności i tyle rzeczy wokół go cieszy. Synek przesypiał nam wcześniej całą noc. Teraz się przestawił i budzi się raz w nocy i raz nad ranem ok. 7, ale zawsze są to te same godziny. I nie ważne czy na noc dostanie kaszę czy mleko i tak obudzi się o swojej porze. Podobno to normalne, a ja już się do tego przyzwyczaiłam, Za to w dzień zazwyczaj ma już tylko jedną długą drzemkę, choć czasami jak tak szaleje pod wieczór przyśnie jeszcze na 20 minut, ale z tym to już różnie. Widać że ma dużo energii ;) A Wasze dzieci jak się rozwijały w tym okresie? Jak tam Wasze maluszki się sprawują?




28 komentarzy:

  1. Śliczny skarb :) Życzę dużo szczęścia i pociechy z maluszka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochany Bobas :-) zdrówka i buziaki dla maleństwa :-**

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczy dzidziuś! Mój synek niedługo skonczy 4 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodziaczek:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest :) Fajnie tak obserwować jak maluszek się rozwija. Sama radość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkiego masz maluszka! Moja córka ma już 18 lat i jak przez mgłę pamiętam gdy była takim bobasem jak Twój synek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochany maluszek :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój półroczniak - czyli miesiąc temu często bawił się w pozycji do raczkowania, ale w nocy budzi się ciągle często, bo nadal karmię piersią. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, rośnie ci prawdziwy przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jaki słodki ;*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przystojniaczek <3 zapraszam do mnie na nowy post ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. słodziak <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki maluszek :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przystojniaczek mały !:) Gratulacje. Musi dawać Wam naprawdę dużo radości :)
    lacarolinestyle

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki słodziak, śliczny bobas:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki przesłodki! Gratuluję takiego maleństwa! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny smyk :-) mój najmłodszy już skończył dwa latka, ależ ten czas ucieka :-)
    Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdolny ten Twój bobasek! słodziak <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo jaki słodki maluszek <33

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mały jest prze słodki! ale rzuca urok tymi swoimi oczętami!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  21. Już 6 miesięcy ma Twój synek ? ale ten czas leci...u nas niedawno świętowaliśmy roczek i też nie mogę w to uwierzyć...przecież niedawno się urodził. Śliczny ten Twój synuś i całkiem spory z niego bobas ( zresztą mój podobnie, ale odkąd zaczął się przemieszczać to przystopował z wagą i teraz jest w normie, a było 1,7 kg do przodu ). Z tego co pamiętam to w wieku 6 m-cy mój synek miał podobne umiejętności do Twojego, a od kolejnego się zaczęło...czołganie, raczkowanie, wstawanie i już nie da się do z oka spuścić. Ale ja uważam, że to wspaniałe być mamą :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajniutki maluszek :-) ja juz zapomnialam jak to bylo mieć takiego maluszka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger