"" Kasia Koniakowska Blog "

Farouk raj kosmetyczny czyli wizyta w siedzibie

Kto bacznie śledzi mojego facebooka, zauważył że w weekend miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek organizowanym przez firmę Farouk, która produkuje kosmetyki marki Chi i Biosilk. W stanach jest to bardzo najbardziej znana marka na rynku, która pracuje nawet z Kim Kardashian. U nas najpopularniejszy jest jedwab do włosów Biosilk w takich malutkich pojemniczkach. Przywitali nas na bogato czyli szampanem i kawusią oraz poczęstunkiem ;)






Na spotkaniu dowiedziałam się interesujących ciekawostek o rynku w Polsce i w USA, o tym że nasz włos potrzebuje odpowiedniego działania kosmetyku i na jakie warto zwrócić uwagę oraz dlaczego marka Chi jest najbardziej lubiana i pożądana przez fryzjerów. Firma Farouk sponsoruje również takie wydarzenie jak Miss Universe czy New York Fashion Week!

Obejrzyjcie filmik z NYFW 2015

lub filmik promujący Miss Universe 2012 i markę Chi

Kosmetyków do włosów było tak wiele, że nie sposób je wszystkie zapamiętać, ale na szczęście siedziba marki, która mieści się w Poznaniu i tam również odbyło się spotkanie blogerek, prowadzi sklep bosco-design, w którym zakupicie wszystkie produkty marek Chi i Biosilk w atrakcyjnych cenach. Oprócz tego niektóre z tych kosmetyków, znajdziecie w drogeriach takich jak Rossmann,czy Super Pharm, ale kto nie ma czasu czy możliwości to warto zajrzeć jednak do sklepu internetowego TUTAJ.










Dziś pokazuję Wam zdjęcia ze spotkania blogerek, a w następnych poście opiszę Wam zawartość tajemniczej torby, którą otrzymaliśmy do testowania od firmy. Poniżej uchylam już troszkę rąbka tajemnicy. Jest co wypróbowywać i już nie mogę się doczekać jak moje włosy zareagują na te cudowności. Może choć troszkę poczuję się jak te miss universe ;)

Na spotkaniu pojawiła się też Pani Martyna prowadząca prężnie rozwijający się portal iszpilki.pl oraz zapoznałam się z redakcją Trusted Cosmetics.








Oh działo się sporo tego dnia, ale jestem podekscytowana kosmetykami. A Wy używałyście już jakiś produktów marki Chi lub Biosilk? Pochwalcie się w komentarzach. A szczegóły z mojego testowania już niedługo. Zaglądajcie do mnie, będzie się działo ;)

7 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, jeszcze o tej marce nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm jakie pysznosci i cudeńka :)


    ______________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ileee kosmetyków:) znam tylko ten pomarańczowy olejek arganowy:)
    buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek arganowy to miod dla włosów. Ale reszta tez wygląda kusząco

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje kosmetyków. Fajna imprezka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger