"" Kasia Koniakowska Blog "

lista blogerek ze spotkania Farouk

Niedawno na blogu pokazałam Wam relację ze spotkania blogerek w siedzibie firmy Farouk, która produkuje fantastyczne kosmetyki do włosów takich marek jak Chi i Biosilk. Post dostępny TUTAJ.

Dziś chciałam przedstawić Wam listę dziewczyn, które były na spotkaniu i pokazać zdjęcie grupowe. Troszkę na nie czekałam, stąd osobny post o uczestnikach, ale mam nadzieję, że znajdziecie chwilkę czasu i zajrzycie również na pozostałe blogi oraz na stronę z kosmetykami bosco-design.pl na małe zakupy.

Zdjęcie grupowe ;)


Oto lista:
www.cukierandpuder.blogspot.com
www.dzezabell.blogspot.com
www.kolorowyswiatmarzen.blogspot.com
www.mojeheryy.blogspot.com
www.tomitobi.pl
www.rudzienka.pl
www.nianio.com.pl
www.tosinkowe.pl
www.taliwzmianki.blogspot.com
www.dezemka.blogspot.com
www.beautyineverymoment.blogspot.com
www.brzydkiptak.blogspot.com
www.pannanaturalna.pl
www.maria-n.blog.pl
- i ja www.kasiakoniakowska.blogspot.com

Na zdjęciu znalazł się również Pan Prezes firmy Farouk oraz pracownicy strony Bosco Design
Spotkanie i organizacja była fantastyczna. Dziękuję ogromnie osobom, które stworzyły całe te wydarzenie ;)

6 komentarzy:

  1. Chciałabym wziąć kiedys udział w spotkaniu blogerek :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Literówka się wkradła, tu jest poprawny adres: www.dzezabell.blogspot.com

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo was tam było :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger