"" Kasia Koniakowska Blog "

wyjątkowy gabinet urody polecany w Poznaniu

Kiedy chcemy się wybrać do kosmetyczki zazwyczaj powstaje pytanie gdzie znajdziemy gabinet godny polecania z profesjonalną obsługą. Otóż ja taki znam i chętnie Wam polecę. Jeśli kiedykolwiek będzie w Poznaniu lub mieszkacie w tym mieście oprócz odwiedzenia starego rynku zrób coś dla swojej skóry oraz ducha i odwiedź Pracownię Urody Malwiny Laskowskiej, która mieści się kilka kroczków od ratusza z koziołkami, czyli przy ul. Klasztornej 1/1. Spokojnie znajdziecie te miejsce, gdyż na zewnątrz przy wejściu znajduje się piękny szyld salonu.

Mam również wspaniałą zniżkę, aby zachęcić Was do zrobienie czegoś dla siebie ;) 

Na hasło: blog Kasia
Otrzymacie - 20% zniżki na dowolną usługę w pracowni !!!

Zalajkujcie na FB również stronę pracowni - TUTAJ.

W Pracowni Urody Malwiny Laskowskiej możecie zrobić sobie hybrydowe paznokcie, wypielęgnować dłonie i stopy, oczyścić i nawilżyć cerę poprzez bogatą ofertę zabiegów, skorzystać z masażu twarzy i dekoltu, zafundować sobie wspaniały relaksujący peeling i wiele innych atrakcji dla naszej skóry i ducha. Pracownia Urody korzysta z wysokiej jakości kosmetyków, więc efekty są o niebo lepsze niż używając produktów z drogerii. Oh aż się rozmarzyłam o takim wspaniałym relaksie i klimacie jaki panuje w takich pięknych salonach kosmetycznych ;) 

Zatem na jesienną chandrę i smutki czas na zadbanie o siebie!
gabinet kosmetyczny w poznaniu




Ja miałam ogromną przyjemność odwiedzić Pracownię Urody Malwiny Laskowskiej i jestem zachwycona wystrojem, wspaniałą i przemiłą obsługą, uroczym klimatem panującym w salonie. Po prostu same ohy i ahy. 
Przychodząc nie wiedziałam jaki zabieg będzie najlepszy dla mojej skóry i jaki jest mi w ogóle potrzebny. Pewnie wiele z Was ma taki problem, przez to macha ręką i omija salony kosmetyczne szerokim łukiem. Kochane i tu się zdziwicie, gdyż Wasza skóra potrzebuje porady specjalisty, aby utrzymać ją w jak najlepszej kondycji. Wcale nie kosztuje to majątku, gdyż salon urody można odwiedzić raz na 1 lub 2 miesiące i to wystarczy. Zamiast tracić 100 zł na kosmetyki, które znów nie zadziałają, radziłabym udać się do Pani Malwiny, a ona Wam profesjonalnie wszystko doradzi ;) 





Osobiście jestem zachwycona oczyszczaniem twarzy ( miałam robioną kawitację), później otrzymałam fantastyczny peeling na twarz i dekolt o cudownym zapachu i miałam przyjemność pierwszy raz poczuć masaż ujędrniający twarzy. Jednym słowem Wow. Po wizycie poczułam się 10 lat młodziej ;) A jak tam u Was odwiedzacie takie pracownie urody, czy raczej unikacie kosmetyczek?

Na hasło: blog Kasia
Otrzymacie - 20% zniżki na dowolną usługę w pracowni !!!

Zalajkujcie na FB również stronę pracowni - TUTAJ.
Możliwa rezerwacja online.

7 komentarzy:

  1. Ooo zachęcająco! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie byłam :d z chęcią się tam wybiorę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie szukam sprawdzonego gabinetu w Poznaniu, dobrze ze rekomendujesz :) Postanowilam wreszcie wybrac sie na zabiegi na twarz nie tylko paznokcie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na oczyszczanie twarzy może się skuszę :) a może polecisz jakieś salony fryzjerskie w Poznaniu? póki co mam swoją sprawdzoną galerie da vinci na Traugutta, ale w razie co warto znać inne, gdy np. nie ma wolnego terminu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do salonów fryzjerskich to nie mam zbyt wielkiego rozeznania.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger