"" Kasia Koniakowska Blog "

zdobycze z Rossmanna

Mam i ja, czyli moje zdobycze z promocji z Rossmanna. Akcja - 49% bardzo przydała mi do gustu, choć mam wiele kosmetyków, postanowiłam zakupić jeszcze małe co nie co. Jak prawdziwa kobieta musiałam się skusić na zniżki,bo niby pełna kosmetyczka, a zawsze coś brakuje ;)
Dla tych co jeszcze nie zdążyli do piątku trwa promocja na podkłady, pudry, korektory, róże i bronzery. To już ostatnia akcja obniżkowa. Ciekawe kiedy następna ...



Mój zestaw wyszedł bardzo tanio, gdyż każdy z tych produktów po zniżce wyszedł niecałe 8 zł. 

1. Firma Wibo Sculpting POWDER - paleta trzech odcieni pudrów służących do modelowania konturu twarzy. 

2. Firma Wibo Deluxe Brightener - eksluzywny korektor rozświetlający do stosowania na wrażliwą skórę okolic oka. Wzbogacony w składnik aktywny tzw. botoks like. Korektor zawiera składniki optycznie rozpraszające światło, dające efekt soft-focus. Z opisu zapowiada się ciekawie.

3. Firma Miss Sporty maskara Pump Up Booster - nadaję 15x większą objętość rzęs. Do gustu przypadła mi gruba, gęsta szczoteczka i jestem ciekawa tego efektu pogrubienia maksymalnego. Wybrałam taką maskarę, gdyż mam długie rzęsy, a chciałabym uzyskać efekt większej objętości.

Jeszcze tych produktów nie miałam. Ktoś może już je próbował?

12 komentarzy:

  1. ja muszę wybrać się póki promocja trwa:)

    ____________________
    perfect blog
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ominęła mnie ta promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdazylam tylko na promocje z podkladami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdazylam tylko na promocje z podkladami.

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakupy ;D ja trochę bardziej zaszalałam, i też pochwaliłam się tym na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze tych kosmetyków nie stosowałam :D
    Ja kupiłam to : https://www.instagram.com/p/-JIESsrT8F/?taken-by=magic_lovv
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. ja byłam dzisiaj po korektor, ale tak już wszystko przegrzebane że szok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. rownież kupiłam tn korektor ;) jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kupiłam szminkę i lakier a jutro wybieram się po podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie nie lubię tego tuszu, doprowadza mnie do szału ta ogromna szczoteczka. Jest aż za duża i ciężko dotrzeć do wszystkich rzęs.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zdążyłam nic kupić :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się udało trafić cienie z Wibo i rozswietlacz z Lovely

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger