"" Kasia Koniakowska Blog "

Świąteczne zestawy ubrań na święta

Dziś stworzyłam kilka ciekawych zestawów, które możemy założyć na zbliżające się dużymi krokami święta. Wszystkie ubrania pochodzą z mojego ulubionego zagranicznego sklepu Shein. Starałam się aby poniższe propozycje różniły się od siebie, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. 
Poniżej kilka propozycji.

ZESTAW 1 - świąteczny sweterek w roli głównej

sweterki od góry: nr 1, nr 2, nr 3
spodnie: tutaj
buty: nr 1, nr 2




ZESTAW 2 - na luzie
tunika tutaj
legginsy tutaj 
torebka tutaj
kozaki tutaj.


ZESTAW 3 - elegancko
żakiet tutaj
koszula nr 1, nr 2
spodnie tutaj


ZESTAW 4 - dla odważnych, lubiących kolory i oryginalność
sukienka tutaj
torebka tutaj
szalik tutaj
płaszcz tutaj


Obecnie trwa jeszcze świąteczna promocja na stronie, wpisując odpowiednie kody zamieszczone u góry strony otrzymacie odpowiednie zniżki. Robicie zakupy w tym sklepie? Który zestaw ubrań na święta najbardziej Wam się podoba?

13 komentarzy:

  1. śliczne rzeczy! podobają mi się botki z frędzlami <3
    buziaki:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterki w reniferki fajne. Chociaż z Mikołajem też niczego sobie. Jak zawsze stroniłam od takich wzorów, tak te mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 3 moje ulubione zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Shein to mój ulubiony sklep. Poklikałam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi zestaw najlepszy! Ale i tak wszystkie sa świetne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawy :) ja chyba postawię nna czerwoną sukienkę :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram zestaw nr 2 i 3. To coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw nr 3 to mistrzostwo świata. Ten żakiet jest rewelacyjny:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestawy. Drugi szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger