"" Kasia Koniakowska Blog "

Top 5 piosenek świątecznych

Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas. Ja uwielbiam je za wspaniały, ciepły klimat. Jednak chyba najbardziej w dobry nastrój wprawiają mnie piosenki, które w tym czasie są grane w radiu. Bez tego nie wyobrażam sobie świąt! Choć polskie kolędy są przepiękne, osobiście lubię również te zagraniczne. Często usłyszymy je świątecznych filmach. Wiele takich utworów znamy z corocznego telewizyjnego hitu ,, Kevin sam w domu" lub po prostu z reklam. Postanowiłam zatem stworzyć moje top 5 piosenek świątecznych.





Kto nie słyszał Mariah Carey czy George Michaela śpiewających swoje największe świąteczne przeboje. Lecą przecież co roku w okresie przedświątecznym w każdym radiu. Ja skupię się również na troszkę mniej granych w rozgłośnia, ale na pewno je znacie.


Nr 1 ,,Najlepsze dziś wypełni się" Kuba Badach


Nr 2 ,,Rockin' Around The Christmas Tree"


Nr 3 ,,Santa Claus Is Comin' To Town"



Nr 4 ,,Have Yourself A Merry Little Christmas"


Nr 5 ,,Happy Xmas (War Is Over) - Celine Dion"



13 komentarzy:

  1. a ja bardziej od tych piasenek lubię poprostu kolędy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie cudne. Ja szczególnie te swingujące z lat 50-70 lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świąteczne piosenki
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne piosenki <3
    Ps. Zapraszam na nowy wpis oraz konkursy, które dziś się kończą :P -> https://www.facebook.com/Magiclovv/photos/a.436103233134066.1073741827.434682273276162/899535440124174/?type=3&theater
    Spróbuj może akurat szczęście się do Ciebie uśmiechnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma świąt bez świątecznych piosenek, które zawsze stworzą odpowiedni klimat przy ubieraniu choinki czy świątecznym stole :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam świąteczne piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyka :D Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piosenki uwielbiam ;)
    Wesołych Świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna lista, też mam swoje ulubione christmas songs :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świąteczne piosenki. Ciekawa lista :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger