"" Kasia Koniakowska Blog "

Wishlist with NewChic

Dziś troszkę inspiracji z wyprzedaży w sklepie NewChic. Pierwszy raz spotykam się z ich stroną internetową, ale bardzo fajnie, że ceny pokazywane są w złotówkach i nie muszę sobie przeliczać. Znacznie ułatwia to robienie zakupów. Przesyłka przy bardzo ciężkim płaszczu wychodzi do 27 zł, a czas dostawy to 7-20 dni. Przy lżejszych rzeczach przesyłka robi się tańsza np. zamawiając pędzle to koszt 10 zł. Czy ktoś robił tam już zakupy? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii, bo ceny w sklepie są bardzo korzystne. Zobaczcie co ciekawego wpadło mi w oko.



Ten zestaw pędzli bardzo kusi tym bardziej, że zajmuje mało miejsca, jest w poręcznym opakowaniu, więc tak szybko się te akcesoria nie zniszczą i jeszcze korzystna cena. Chyba się na nie skuszę. 
Dostępne TUTAJ.



Tuniki i koszule za ok. 40 zł

Swetry do 50 zł

Sukienki za ok. 40 i 60 zł

Płaszcze do 80 zł

9 komentarzy:

  1. świetne ciuszki :)
    ___________________________________

    Życzę CI dzisiaj roku szczęśliwego,
    I sylwestra udanego.
    Śle serdeczne te życzenia,
    Dołączam karteczkę:
    Marzeń SPEŁNIENIA!!! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne ciuszki widze w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne ciuszki widze w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam :)
    Udanego sylwestra :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle ❤️

    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    __________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna i poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane. Klikniesz u mnie. Sukienka szara super.
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger