"" Kasia Koniakowska Blog "

Zakupy z chin - koszt, jakość, przesyłka

W związku z tym, że wiele razy pytacie mnie czy warto zamawiać w internetowych sklepach z Chin, jak wyglądają te rzeczy, ile kosztuje przesyłka, jak długo się czeka itp. W związku z tym nakręciłam dla Was filmik, w którym pokazuję Wam moje rzeczy zakupione w NewChic

Osobiście czasami skuszę się na zakup z zagranicy, gdyż nie mam czasu latać po stacjonarnych sklepach, a przez internet wygodniej, a często nawet taniej. Jedyny minus to nie wiem jak wypadnie rozmiarów i jak to będzie wyglądać. Jednak na tyle rzeczy, które kupowałam wszystkie używam i noszę, więc jest dość dobrze. Czasami gorsze rzeczy kupię w sieciówce i krócej je użytkuję, niż ubrania ściągane z Chin. Zapraszam do obejrzenia filmiku i sami oceńcie, czy warto kupować czy nie ;)

Oto filmik. Zapraszam do oglądania:

W filmiku wspomniałam i pokazałam następujące rzeczy:

1. Zestaw wspaniałych pędzli do makijażu - dostępne tutaj

Na prawdę warto! Tej samej jakości otrzymamy w drogich drogeriach jak Douglas czy Sephora za ok 250 zł, a tutaj za ok. 45 zł + przesyłka.
Na zdjęciach pokazałam jak prezentują się w rzeczywistości. Szkoda, że nie możecie ich dotknąć, gdyż są mięciutkie, bardzo milutkie.




2. Kapelusz - dostępny tutaj

Na prawdę ślicznie się prezentuje i jeszcze ta cena 22 zł + przesyłka! Taki sam znalazłam kiedyś w Zarze czy bershka, ale kosztował wtedy ok 60 zł na promocji. 


3. Bluzka na długi rękaw - dostępna tutaj

Jakość bawełny może nie powala, bo lekko prześwituje, gdy wsadzę rękę pod materiał, ale myślę, że na wiosnę będzie w sam raz. Zawsze mogę założyć jakąś cieniutką bluzeczkę pod spód, gdy będzie chłodniej. A tak to prezentuje się całkiem fajnie. Zamawiałam rozmiar L i jest taka luźniejsza, dla mnie to dobrze, bo nie lubię zbyt opiętych ubrań. Cena 25 zł + przesyłka.


Jakiś czas temu na blogu przedstawiałam Wam moją listę produktów, jaką upatrzyłam sobie w sklepie NewChic. Jeśli macie chwilkę to zajrzyjcie, co tam ciekawego znalazłam - kliknij.

Co sądzicie o zakupach z Chin? Ja jestem na tak! Nawet suknię ślubną ściągałam z jednego ze sklepów i wyszła 4 razy taniej. Jeśli będziecie mieli jakieś pytania lub problemy z zamawianiem dawajcie znać. Chętnie pomogę ;) Ogromny plus dla strony - ceny podane w złotówkach. Jeśli nie znamy angielskiego użyjmy funkcji tłumacz strony w przeglądarce, to nam ułatwi zakupy ;)

20 komentarzy:

  1. Kuszą mnie te pędzle :)
    Poklikane :)
    Zapraszam do mnie: http://wildstrawberryand.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kapelusz i pędzle:) ja właśnie czekam na płaszczyk z tej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również jestem pozytywnie zaskoczona niektórymi rzeczami z chińskich sklepów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie denerwuje to, że na przesyłkę trzeba czekać wieki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusz i pędzle mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądają te pędzelki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pędzle! Idę oglądać filmik ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kapelusz i do twarzy Ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  9. A w jaki sposób płaci się w tych sklepach za zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze kupić sobie te pędzle. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja się bardzo zraziłam zakupami z Chin. Na przesyłkę czekałam ponad 6 tygodni (ale nie to było problemem). Jakoś zamówionych spodni była okrutnie słaba, a bluzka, coż - nigdy do mnie nie dotarła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pisałaś do sklepu. Wiem że jak coś nie dociera to starają się wysłać ponownie albo zwracają kasę.

      Usuń
    2. A pisałaś do sklepu. Wiem że jak coś nie dociera to starają się wysłać ponownie albo zwracają kasę.

      Usuń
  12. Jeżeli chodzi o "chinskie" zakupy, to wybieram aliexpress. Jestem niesamowicie zadowolona, bo produkty kosztują mnie 1/4 tego co w Polsce. Zamawiam zarówno ubrania jak i pierdoły do domu, akcesoria do hybryd itp... :) Mogę prosić o stronę z której zamawiałaś suknię?;) Jak z cłem, vatem?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię "chińskie" zakupy, zwłaszcza akcesoria do paznokci. Twój kapelusz jest boski i pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kupować na tych stronach, bo mogę wiele zaoszczędzić pieniędzy i czasu zamawiając sobie wieczorem siedząc przed laptopem. Z Newchic właśnie czekam na kolejne piękne buty i nie mogę się już ich doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kapelusz. J chyba nigdy nie odważę się na "chińskie,, zakupy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy1/19/2017

    A jak z rozmarówką na Newchic jeśli chodzi o ubrania? Jest zaniżona znaczy jeśli noszę 38 to powinnam zamówić płaszcz 40 ? Czy normalny rozmiar? Jakie macie doświadczenia ze sklepami z Chin ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą bluzkę którą zamówiłam przyszła w niezaniżonej rozmiarówce. Najlepiej patrzeć na tabele podane pod ubraniami i komentarze, jeśli są. Najgorzej to chyba będzie zamawiać spodnie ale bluzki jak zamówimy rozmiar większą to najwyżej będzie luźniejsza.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger