"" Kasia Koniakowska Blog "

Konkurs - wypromuj swojego bloga

Takiego konkursu jeszcze u mnie nie było. Tym razem zaszaleję ;)
Konkurs skierowany do wszystkich blogerów!

Chciałabym, aby moi czytelnicy poznali również inne ciekawe blog, stąd taki pomysł.
Zwycięzca otrzyma:

 promocję w formie jednego wpisu o jego stronie na moim blogu
 i social media

Będzie to post promujący twojego bloga! Pokaż swoją pracę innym.

Chcesz wypromować swój blog, zatem to konkurs dla Ciebie.

Co należy zrobić aby wziąć udział? Czytaj poniżej.



Zasady konkursu:

- dołącz do obserwatorów mojego bloga na Google + lub do sieci znajomych google
- polub mój profil na facebooku - tutaj
- pod tym postem napisz krótko o swoim blogu i zostaw link do siebie.
- jeśli chcesz (nieobowiązkowe): na swoim blogu/facebooku wspomnij o konkursie lub dodaj zdjęcie do blogrolla (jeśli to zrobić napisz o tym w komentarzu)


Każdy ma szansę wygrać! Przekonaj mnie w krótkim opisie, że to twój blog powinien być promowany.

Konkurs trwa od 13 do 23 marca. 
Zwycięzcę podam w ciągu 2 dni od jego zakończenia w tym poście.

Powodzenia ;)



10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na konkurs. To cudownie, że blogerzy chcą pomagać sobie nawzajem ;) Z przyjemnością biorę udział.
    Mój blog http://juicy-raspberry.blogspot.com/ powstał półtora roku temu i zakładając go nie sądziłam, że przetrwa do dziś. Wcześniej podejmowałam kilka prób i po krótkim czasie rezygnowałam (nie wiedzieć czemu). Blog powstał z nudy i próby zajęcia jakoś wolnego czasu, a przerodził się w moją największą pasję. Piszę głównie o kosmetykach, bo to jako kobieta uwielbiam najbardziej, ale pojawiają się również wpisy o modzie, wnętrzach i szeroko rozumianym życiu. Uwielbiam poświęcać czas na bloga i każdy nowy komentarz i czytelnik ogromnie cieszy i motywuje do dalszego działania :)
    Obserwuję bloga jako: Natalia - juicy raspberry
    Lubię na fb jako: Juicy Raspberry BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twoja inicjatywa. Zazwyczaj nie zwracam uwagi na blogerskie konkursy, ale bardzo spodobał mi się twój pomysł. Bardzo lubię blogi, często je czytam i czasami komentuję. Z przyjemnością obserwuję osoby z pasją, które chcą swoją działalnością zainspirować innych. Jedynie, co mi przeszkadza w tym "świecie", to często odczuwalna chora rywalizacja o lajki, liczbę fanów i jak najlepsze statystyki. Rzadko spotyka się blogerów skłonnych do pomocy innym i reklamujących się nawzajem. Sama posiadam bloga (www.blueccashmere.com), którego z przerwami prowadzę od jakiś dwóch lat. Lubię projektować i szyć ubrania i poprzez moją stronę chciałabym także zachęcać innych do podjęcia prób w tej dziedzinie:) Na blogu za zgodą kilku zaprzyjaźnionych blogerek, stworzyłam zakładkę http://www.blueccashmere.com/inspirations.html, gdzie umieszczam zdjęcia z innych, blogów o podobnej tematyce. Jest dla mnie naturalne, że skoro trafiłam na kogoś w sieci, kto mnie inspiruje, to dzielę się tą wiedzą z moimi czytelnikami:)Mam nadzieję, że ktoś to przeczyta i podchwyci pomysł. Poznawanie nowych, zdolnych ludzi i wspieranie się nawzajem to jedna z najfajniejszych rzeczy jaka mnie spotkałą podczas blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wstępie wypada się przywitać, także witaj :) Komentarz ma być krótki, więc przejdę do rzeczy. Mój blog powstał parę miesięcy temu. Z racji tego, że tworzę pewne rzeczy, postanowiłam dzielić się swoimi pomysłami i pasją z innymi. Blog kreatywny, minimalistyczny i w 100% z moją twórczością. Jestem dumna z tego co robię, a tworzę szeroko pojęty handmade, recykling, wskrzeszam rzeczy z lumpeksów. Dziękuję, jeśli na niego zajrzysz i pozdrawiam! :)
    (Twój blog oczywiście obserwuję)

    LINK do bloga: http://bepopcorn.blogspot.com/
    LINK do Instagrama: https://www.instagram.com/bepopcornpolska/

    OdpowiedzUsuń
  5. HMM dlaczego masz wypromować mój blog?/ Taka promocja zawsze się przyda nam blogerom:)D
    blog-http://magicwordcherry.blogspot.com/
    obs0-Magdalena B
    fB-Magdalena bł

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie myślałam nad podobnym konkursem u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po chwili zastanowienia stwierdziłam, że wezmę udział, bo czemu nie:) Mój blog: http://czytaj-na-walizkach.pl/ powstał z pasji do pisania, ludzi, książek i podróży. Jest sposobem na odstres, odskocznie od codzienności i świetnym miejscem, w którym mogę uzewnętrzniać swoje myśli i pomysł, na które już czasem nie ma miejsca w głowie. Chce zarażać miłością do książek, zauważania małych chwil i planowania choć krótkich podróży. Dzięki psychologicznemu zacięciu, chce udowadniać kobietom i mężczyznom, że są wyjątkowi i warto doceniać siebie. Każdy czytelnik daje dużo radości, więc może i Ty nim będziesz. Jeśli masz ochotę zapraszam do odwiedzin:)
      Obserwuje twój blog jako: Paulina Gaworska
      Lubię na fb jako: Czytaj na walizkach

      Usuń
  8. Kilka słów o moim blogu? Prowadzę go dopiero od kilku miesięcy, ale już zdobyłam dzięki niemu wiele przydatnych umiejętności. Jestem początkującą "blogerką" - mam grono stałych obserwatorów, ale nie przyciągam ich na siłę do siebie. Bloga prowadzę z pasją i poświęceniem. Piszę głównie o modzie, urodzie i zdrowiu, chociaż coraz więcej postów pojawia się w charakterze lifestyl'owym. Na mój mały zakątek w internecie mam dużo oryginalnych pomysłów, jednak o wiele mniej czasu na ich realizację. Jedak wiem, że jeśli czegoś naprawdę się chce, to można to osiągnąć.
    Tym pozytywnym akcentem zakończę prezentację mojego bloga. Mimo, że również biorę udział w konkursie, życzę wszystkim powodzenia i sukcesów w dalszym realizowaniu planów na swojego bloga :)

    Pozdrawiam :)
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się , że trafiłam na taki konkurs:) Założyłam bloga razem z moją przyjaciółką o wspólnej pasji, którą chcemy podzielić się z innymi.
    Jesteśmy nowe w pisaniu i kilka dni temu założyłyśmy bloga o naszym małym,ale ważnym planie na życie.
    Na naszym blogu będziemy opisywać jak zaczęliśmy w ogóle myśleć o sporcie , zdrowym odżywianiu, naszej wymarzonej idealnej sylwetce i dlaczego to stało się dla nas takie ważne.
    Chcemy również innych zainspirować ponieważ blog nie powstał już po naszej wielkiej metamorfozie a jesteśmy w trakcie tego, chcemy aby inni mogli dołączyć do nas i ćwiczyć razem z nami prowadząc naszą bądź też samą przez siebie ułożoną dietą w której my z chęcią pomożemy.
    Blog jest stworzony po to byśmy mogły dzielić się z innymi tym co kochamy, żeby każdy zobaczył, że wszystko jest możliwe wystarczy tylko chcieć, mamy nadzieję, ze ktoś któregoś dnia wejdzie na naszego bloga i pomyśli sobie tym dziewczynom się udało zacząć od zera dlaczego mnie się ma nie udać ?
    Jesteśmy gotowe do współpracy z innymi, do wspierania w trudnych chwilach i również może się ktoś znajdzie kto nam pomoże gdy same będziemy chciały się poddać.
    Myślę, że przekonam cię do tego , że to właśnie mój blog jest tym , który powinnaś wypromować, może dzięki temu trafi do większej liczby odbiorców, którzy właśnie w tej chwili chcą zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać,ale nie wiedzą jak.
    Czekamy na Ciebie czytelniku !
    Dziękuję i pozdrawiam również życzę innym uczestnikom powodzenia :)
    http://wefoundourpurpose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger