"" Kasia Koniakowska Blog "

Wishlist for spring

W związku z tym, że nastawiam się już na wiosnę, czas przyjrzeć się nowym ciuszkom, które chciałabym aby zagościły w mojej szafie. Zatem moja wishlist for spring właśnie zawitała na blogu, zatem wiosno przybywaj ;) Bardzo polubiłam sklep NewChic, stąd znów zajrzę do nich na stronkę i pokażę Wam kilka ubranek, które wpadły mi w oko. 


Zamówiłam takie oto 3 rzeczy i z niecierpliwością czekam, aż do mnie dotrą. Znów uparłam się na długie koszule. Mają coś w sobie i tak elegancko wyglądają, że nie mogłam się powstrzymać. Jak to mówią kobiety: 

,,Musiałam ją mieć, ale przecież takiego modelu jeszcze nie mam w szafie".


A oto rzeczy, które chciałabym jeszcze mieć ;)

Mam manię na punkcie torebek. Nie potrafię wybrać jednej najpiękniejszej.



Dla tych co jeszcze nie widzieli, taki wesoły mix trzech zakręconych, seksownych dziewczyn, które w tym krótkim filmiku przypomniały nam trendy w muzyce. Jakie one seksowne i to dowód na, to jak kobieta potrafi mieć kilka twarzy. Chcę się z nimi zabrać i mogę pojechać z nimi wszędzie. Kto wsiada ze mną?


11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    Przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    Śliczny design bloga <3 w jakim programie jest zrobiony nagłówek?
    Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam

    Zapraszam też na konkurs Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki szczególnie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebki cudne <3

    https://www.youtube.com/watch?v=qLD8z6H84Lc

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta żółta sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trzy torebki mi się podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy torebki mi się podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółta koszula jest śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Linki poklikane! O to samo proszę na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger