"" Kasia Koniakowska Blog "

Jak poprawić kondycję naszej skóry

Każda z nas marzy o gładkiej skórze bez żadnej skazy. Niemowlakom można pozazdrościć. Jednak na szczęście są kosmetyki, które poprawią kondycję naszej skóry. Ostatnio natknęłam się na taki produkt, którym jest olejek różany i nie zdawałam sobie sprawy jaki zbawienny wpływ ma ten kosmetyk. To podobno eliksir zdrowia i urody.

lepsza-kondycja-naszej-skóry


Ten olejek eteryczny pochodzi z róży damasceńskiej uprawianej w Bułgarii i jest pozyskiwany w procesie destylacji parą wodną. Czy wiecie że 1 kg olejku uzyska się z aż 5 ton kwiatów! Zbiory róży damasceńskiej odbywają się tylko raz do roku w godzinach porannych, zanim słońce osuszy znajdujące się na tych delikatny płatkach rosę. Dzięki cudownym właściwością taki olejek różany ma niesamowity zapach i łagodzi podrażnienia, regeneruje i nawilża skórę dodając jej blasku, uwalnia od stresu. Świetnie radzi sobie z oparzeniami słonecznymi, normalizuje ciśnienie krwi i łagodzi stany osłabienia organizmu. Oh przydałoby mi się takie cudo do domu.

róże-w-kosmetykach

Sama uwielbiam kąpiel w olejkach eterycznych, a takiego produktu z dodatkiem róży nie próbowałam. W sklepie internetowym The Rose znajdziecie świetne olejki do masażu lub produkty zapachowe uzyskiwane właśnie z róży damasceńskiej. Jestem ciekawa po jakim czasie stosowania produktu będzie widoczna poprawa kondycji naszej skóry, bo według producenta olejek ma na prawdę ekstra właściwości. Nic dziwnego, że jest bardzo pożądany i popularny na świecie. Mieliście już może możliwość skorzystania z takiego produktu? Może ktoś był na takiej aromaterapii różanej?

relaksująca-kąpiel

9 komentarzy:

  1. Olejek różany to jeden z moich olejkowych must have. Ex aequo z arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dawno juz nie uzywalam olejka różanego. Bardzo dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm skorzystam z porad! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja własnie niebawem wybieram się do SPA.
    Myślę, że ta wizyta pomoże mojej skórze.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasz skóra potrzebuje pielęgnacji. O tyle mężczyźni ją zaniedbują, to kobiety powinny dbać o nią.

    ________________________
    Polska marka odzieżowa.koszulki patriotyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam olejek różany, w zamiast toniku używam wodę różaną. Moja skóra uwielbia róże w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie posiadam wanny.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba muszę sprawić sobie taki olejek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger