"" Kasia Koniakowska Blog "

koronkowa sukienka

Dziś będzie elegancko i stylowo. Choć rzadko chodzę w sukienkach, w tej jestem totalnie zakochana. Jest po prostu przepiękna i bardzo seksowna, działa na zmysły ;) Uwielbiam elementy koronkowe, a w sukienkach szczególnie. Ta ma niesamowity tył, seksownie odsłonięte plecy i świetne wcięcie w talii. W takim zestawie bez wątpienia mogę iść na wesele, imprezę w klubie, urodziny, czy bal. Świetnie ukrywa duży biust, który w tej sukience kusi, ale dekolt nie jest zbyt głęboki, dzięki czemu nosić ją można bez krępacji. Warto założyć do niej żakiet, gdyż np. w kościele na ślubie byłaby zbyt krzykliwa, ale również wieczorem przyda się, aby nie zmarznąć. Warto aby był w jasnym kolorze i odróżniał się od reszty stroju. Koronkowa sukienka od Shein jest moją ulubioną i czeka na swoją premierę. Dziś prezentuję ją na blogu, a niedługo mam nadzieję na jakiejś wyjątkowej randce lub imprezie.

Koronkowa sukienka dostępna tutaj
czarne sukienki, rozkloszowana sukienka



czarna sukienka, żakiet hm, strój na wesele

koronka sukienka, sukienka shein

dress fashion, stylizacja black white

blogerka plus size, blogerka xxl

seksowny tył sukienka

piękne naszyjniki

makijaż na wesele, czerwone usta

mała torebka, silver bag

czarna sukienka, stylizacja, inspiracje modowe
Sukienka - Shein |  torebka - HM | naszyjnik - Happiness Boutique | szpilki - priv |  bransoletki i rajstopy - priv |

15 komentarzy:

  1. Super szkoda że ja e rozkloszowanych sukienkach czuje się naga i mam uczucie ze wszystko będzie mi widac zaraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, przepiękna sukienka.

    Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się tył ten sukienki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka:) wyglądasz cudownie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna sukienka! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka, pięknie w niej wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger