"" Kasia Koniakowska Blog "

Przegląd ubrań z Chin

Dressfashion Lace Prom Dresses  
Zbliżając się wakacje sprzyjają zakupom i często przeglądamy oferty różnych sklepów poszukując fajnych ubrań. Ja coraz częściej zaglądam do internetowych sklepów w Chinach, gdyż można tam znaleźć za niewielkie pieniążki całkiem fajne ubrania. Z jakością ich jest różnie, ale na razie nie natrafiłam na jakiegoś totalnego bubla. Na rozmiarówkę również biorę poprawkę i zawsze zamawiam rozmiar większy. Nie oczekuję również nie wiadomo, czego za tak niską cenę, ale jeśli ciuch jest zbliżony do tego, co widzę na obrazku to jestem zadowolona. Może na razie miałam szczęście, ale lubię zamawiać ubrania z Chin



Szkoda tylko, że przesyłka wychodzi czasami dość dużo, ale zamawiając China post da się przyjąć tą cenę. Zdarzają się czasami fajne zniżki, albo darmowa wysyłka powyżej jakiejś kwoty. Największy plus to, gdy przesyłka do nas nie dotrze, wysyłany jest ponownie towar, albo mamy zwracane pieniążki. Ja jestem zadowolona z ubrań z Chin, a torebkę z takich zakupów mam do dziś, a wytrzymała na prawdę wiele kilogramów i spacerów.

Sukienki na wesele
sukienki-na-wesele,

Sukienki wiosenne
modne-sukienki-na-wiosnę

sukienki-z-odkrytymi-ramionami

Bluzki wiosenne
modne-bluzki-na-wiosnę

Buty i torebki
sandały-na-wiosnę

torebki-kuferki

I jak Wam się podobają propozycje, które znalazłam na wiosnę? Prezentują się pięknie. Ciekawe jak w rzeczywistości. Ja znów choruję na wiosenne sukienki, choć mam ich w szafie już trochę, to jednak co roku wchodzą jakieś nowe modele i zawsze znajdę coś co mi się spodoba. W tym roku to zdecydowanie ubrania z odsłoniętymi ramionami. Uwielbiam te ciuchy. O trendach pisałam Wam w innym poście. Jeśli macie ochotę poczytać to zapraszam tutaj. Ale mi te dni uciekają, lecę przetestować jakiś kosmetyk, bo już niedługo kolejna recenzja ;)

5 komentarzy:

  1. Piękne ciuszki na lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ciuszki nam tu zaprezentowałaś, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. linki poklikane :)
    u mnie również wishlista (romwe) , będę wdzięczna za klinięcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger