"" Kasia Koniakowska Blog "

Shein darmowa wysyłka

Nadchodzące lato zawsze sprzyja zakupom. Właśnie wystartowała wyprzedaż w sklepie Shein, a przy okazji macie darmową wysyłkę do ponad 100 państw, w tym też do Polski. Nie ważne za jaką kwotę złożycie zamówienie, gdyż od dziś, czyli od 12 do 14 czerwca wysyłka jest za free!!! Ja uwielbiam takie niespodzianki i zakupowe szaleństwo, aż szkoda nie skorzystać. Już zaglądam do sklepu, aby coś fajnego upolować, bo bardzo go lubię. Mają bardzo duży wybór, dobrą jakość, ubrania zgodne ze zdjęciami. A najfajniejsza opcja na stronie to, taka gdzie prawie pod każdym ubraniem, klienci mogą zamieścić komentarz i rzeczywiste zdjęcie tego, co kupili. Dzięki temu można zobaczyć, jak taki ciuch prezentuje się na różnych sylwetkach oraz jak wypada rozmiar czy jego długość. W bardzo mało sklepach internetowych coś takiego jest, stąd Shein jest tak lubiany i popularny. Poniżej kilka propozycji jakie wpadły mi w oko.
wyprzedaż-shein-sklep-z-ubraniami



modne-bluzki-na-lato

modne-bluzki-na-ramiączkach

jeans-spodenki-na-lato

Oczywiście na stronie Shein znajdziecie jeszcze wiele innych modnych ubrań. Ja nigdy nie mogę się zdecydować, bo za dużo ciuchów mi się podoba i zawsze spędzę na stronie sporo czasu, aż coś wybiorę. 

10 komentarzy:

  1. Śliczne bluzeczki. Poluje na dżinsowe spodenki z wysokim stanem, coś w stylu tych co są na ostatnich, co wstawiłaś. Mam nadzieję, że w tym sklepie znajdę te idealne :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie okazja bardzo kusząca. A jak wygląda sprawa przewalutowania pieniędzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj płacę przez Paypal, tam przeliczają złotówki na dolara po kursie jaki jest w danym dniu. Można tez płacić kartą Visa, na stronie wszystko jest podane ;)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się te bluzki z odkrytymi ramionami.
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię ubrania z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger