"" Kasia Koniakowska Blog "

Argan oil Bioelixire Hydrating

Dziś kolejna recenzja kosmetyków, które znajdzie w sklepie Bosco Design. Tym razem jest to seria kosmetyków do włosów Argan Oil. W tym pięknym opakowaniu, które widzicie na zdjęciu znajduje się szampon i maskę oraz mini próbki. Fajny pomysł na jakikolwiek prezent dla kobiety. Bardzo ładnie się prezentuje i na pewno się przyda szczególnie dla Pań, które mają matowe, zniszczone i suche włosy. Ja bardzo polubiłam tą serię Bioelixire Hydrating. Wcześniej miałam przyjemność stosować olejek do włosów, ale szampon i maska zrobiły na mnie jeszcze lepsze wrażenie i w duecie działają fantastycznie. 
Bez problemu kosmetyki znajdziecie w Rossmanie, albo na stronie Bosco Design. W drogerii obecnie na maskę jest promocja ( 13 zł, cena normalna 20 zł), a szampon kosztuje 12 zł, a w sklepie internetowym komplet 18 zł, więc kwoty na prawdę korzystne za takie fajne produkty.

argan_oil_opinia

Nazwa produktów: Bioelixire Argan Oil Hydrating Shampoo i Mask
Przeznaczenie: do włosów suchych, matowych i zniszczonych. Polecany dla osób przebywających w pomieszczeniach klimatyzowanych i ogrzewanych, narażonych na szkodliwy wpływ suchego powietrza, wiatru i słońca. 
Pojemność: 200 ml (szampon), 250 ml (maska)
Opis ogólny produktu:
Nowoczesne, nawilżające kosmetyki do włosów z olejkiem arganowym, keratyną, nano kwasem hialuronowym i nano kalogenem. Głęboko nawilżają włosy i skórę głowy. Pozostawia włosy elastyczne, błyszczące i odżywione. 
Składniki aktywne:  olejek arganowy, keratyna,  kwas hialuronowy i nano kalogen 

Teraz bliżej omówię z osobna każdy z produktów.
argan-oil-bioelixire-hydrating

kosmetyki_nawilżające


Bioelixire Argan Oil Hydrating Shampoo


Od producenta:
Nowoczesny szampon nawilżający z aktywnym kolagenem, aktywnym kwasem hiauloronowym i olejkiem arganowym. Głęboko nawilża włosy i skórę głowy. Delikatnie myje, pozostawia włosy elastyczne, błyszczące i pełne życia.

Moja opinia:

OPAKOWANIE:
Moim zdaniem opakowanie powinno być troszkę większe, albo przynajmniej takie same jak maska. Dość sprawnie się otwiera, dzięki lekkiemu wklęśnięciu, więc można sobie poradzić nawet jedną ręką. Bardzo podoba mi się kolor opakowań, taki granat, przyciąga uwagę i elegancko wygląda. Plastikowe twarde opakowanie również przypadło mi do gustu.

ZAPACH i KONSYSTENCJA:
Słodki, intensywny, ale bardzo miły zapach. Dość wodnisty, ale w miarę wydajny kosmetyk, bo dzięki temu nie użyjemy zbyt wiele kosmetyku i łatwiej go rozprowadzimy. Kolor przezroczysty. 

CENA i DOSTĘPNOŚĆ: 
ok. 12 zł. Kupicie go na pewno w Rossmannie,  internetowo na Bosco Design ( tutaj zestaw szampon i maska razem za 18 zł).

WRAŻENIA z testowania:
Bardzo polubiłam ten szampon, szczególnie jego zapach i efekt elastycznych, świeżych włosów po jego zastosowaniu. Jednak szkoda, że tak szybko się kończy, a ja zostaję z dużą ilością maski do włosów z tej serii. Jak wiadomo najlepiej działają kosmetyki z tej samej serii, więc szkoda, że nie ma większego opakowana szamponu. Co do działania jestem zadowolona, chociaż nie mam zbyt suchych włosów, to jednak efekt nawilżenia również mojej skóry głowy, bardzo mi się podoba. Kosmetyk pieni się w sam raz. Za tą cenę uważam, że warto go kupić, choć te składniki o których chwali się producent na opakowaniu są na dalszej pozycji w składzie. Podoba mi się efekt po umyciu włosów.

szampon_do_suchych_włosów


Bioelixire Argan Oil Hydrating Mask


Od producenta:
Nawilżająca maska z olejkiem arganowym. Nowoczesna maska nawilżająca z aktywnym kolagenem, aktywnym kwasem hialuronowym i olejkiem arganowym. Pozostawia włosy głęboko nawilżone, odbudowane, elastyczne, jedwabne i łatwe w układaniu. Nawilża i regeneruje skórę głowy, wzmacnia mieszki włosowe.

Moja opinia:

OPAKOWANIE:
Bardzo fajne duże opakowanie, bo aż 250 ml, z łatwością się je otwiera. 

ZAPACH i KONSYSTENCJA:
Słodki, intensywny, ale bardzo miły zapach, taki sam jak szamponu. Konsystencja w sam raz, tka lekko gęsta. Produkt bardzo wydajny, kolor mleczny.

CENA i DOSTĘPNOŚĆ: 
ok. 20 zł, w promocji ok. 13 zł. Kupicie go na pewno w Rossmannie ( teraz w promocji),  internetowo na Bosco Design ( tutaj zestaw szampon i maska razem za 18 zł).

WRAŻENIA z testowania:
Moim zdaniem maska jest super. Bardzo fajnie rozczesuje się po niej włosy, które są miękkie i gładkie. Ten wyjątkowy słodki zapach utrzymuje się dość długo. Ja myję włosy zazwyczaj wieczorem, kładę się z mokrymi spać i rano mogłam się cieszyć tym przemiłym zapachem. Myślę, że samą maskę śmiało można stosować z innymi szamponami i również uzyskamy zadowalający efekt. Duże opakowanie bardzo wydajne, więc na długo nam starczy, a jeszcze jak natkniemy się na promocję, to warto skorzystać. 

maska_nawilżająca_do_włosów


W opakowaniu znajdowały się jeszcze próbki w saszetkach. Jedna to szampon, drug to maska, przeznaczony do włosów po farbowaniu w celu odbudowy i regeneracji po zabiegach chemicznych. Jeszcze nie stosowałam, bo farbuję włosy raz na pół roku, ale na pewno taka ochrona i wzmocnienie się przyda.

ochronne_do włosów_po_farbowaniu

ochrona_włosów

ciasteczkowy_potwór

shampoo_mask_hair

zestaw_kosmetyków_na_prezent

kosmetyki_rossmann_opinia


3 komentarze:

  1. Czytałam o tych produktach dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo ciekawie :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wyswanie-trustedcosmetics-tydzien-ii.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger