"" Kasia Koniakowska Blog "

Sesja na skałach Teneryfa cz 4

Dressfashion Lace Prom Dresses  
Dziś prześliczna sesja na skałach, a w tle fale oceanu. Zawsze marzyłam, aby na blogu pojawiły się zdjęcia właśnie w takiej scenerii. Brakuje mi tylko rozbijających się o skały fal, ale aż tak nie chciałam ryzykować, aby mnie coś porwało, albo abym na zdjęciach wyglądała jak mokra kura, bo przyszłaby jedna z większych fal i byłoby po zdjęciach ;) Teneryfa to piękne miejsce i znajdziemy tam wiele miejsc ze skałami. Ja byłam na plaży piaszczystej, jednak wiele jest kamienistych i posiada ogromne skały, z których rozciąga się piękny widok na ocean. Zwróćcie uwagę, że znajdziecie tam czarny piasek, a to dlatego, że jest to wyspa wulkaniczna ( z aktywnym wulkanem). Jest gorszy od białego, bo nie chce się zbyt łatwo odczepić od ciała, nawet jak wyschnie i bardzo go widać na ciele.

Jednak innym razem opiszę wam klimat Teneryfy, a dziś zapraszam Was na sesję na skałach. Tym razem wybrałam długą sukienkę, bo chciałam, by pięknie powiewała na tym tle. Jednak ciężko się chodzi w takim stroju po plaży i wciąż było trzeba trzymać sukienkę w rękach, bo się plątała między nogami. A nie pytajcie co się działo, jak chciałam zamoczyć stopy w tym stroju, gdyż wymyśliłam sobie zdjęcia przy brzegu. Jednak ten pomysł nie wypalił, bo przez to, że były duże fale, zaraz byłam cała mokra. Zostawiłam tylko jedną fotkę, moich stópek w ocenie. Na spacerze po mieście sukienka  była praktyczniejsza i prezentowała się pięknie.

wakacyjne_inspiracje

inspire_photo_summer

modnie_lato

dress_summer

polecane_blogi_modowe

google_fashion_blog

piękne_widoki_miejsca_na_wakacje

girl_blogerka

summer_look_the-best-look

sukienka - Romwe |
bransoletki - Stradivarius |
okulary - HM |
klapki i naszyjnik - priv |

26 komentarzy:

  1. Anonimowy8/27/2016

    Jaki masz rozmiar sukienki? Jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XL i jest taka luźniejsza. Rozmiar wypada normalnie.

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak ja tęsknie za Teneryfą, zdecydowanie najlepsza wyspa zaraz po Gran Canarii. Sukienka piękna, podoba mi sie ten dodatek niebieskiego. Zapraszam też do mnie i pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja i cudowne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sceneria! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie i tak też komponujesz się z cudownym plenerem :)
    Kolor i długość sukienki idealna, w ogóle uwielbiam sukienki, które udają bluzkę i spódnicę, pudełkowy krój białej góry też mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    lumpola-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor dołu sukni!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Piękne miejsce na zdjęcia :)
    Bardzo podobają mi się !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsce i śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia ,świetna letnia stylizacja. Nie ma jak wakacje w pięknym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia super.
    Nie rozmazuj swych krawędzi ;)


    Zapraszam do mnie http://niekonwencjonalna.com :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam rok temu na Teneryfie, a teraz zastanawiamy się nad powrotem tam. Może nawet na dłużej. :)
    Świetny kolor sukienki! <3 Ja bym dodała tylko jakiś fajny kolor na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam, że to bluzka i spódnica :) Dół świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne bardzo zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze chciałam odwiedzić Teneryfę, to piękne miejsce! Sukienka wygląda bardzo ładnie, akurat pasuje do miejsca w którym robisz zdjęcia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A to może pomóc w utrzymaniu porządku w naszych stylowych torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstra to wygląda, wszystko do siebie pasuje. A Teneryfy Ci strasznie zazdroszczę :)

    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjecia. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. The color of the skirts is stunning, so cool.Like this material, full of femininity.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger