Łatwiejsze prasowanie i inne nowości Barwa

Czy istnieje środek, który sprawi że prasowanie stanie się łatwiejsze i zaoszczędzi nam trochę czasu oraz nerwów, gdy przejeżdżamy żelazkiem znów te same miejsce, bo ciągle widać na nim zagniecenie? Jaki szampon wybrać do niesfornych suchych lub normalnych włosów, ale taki, który ma naturalne składniki? Nie dawno w sklepie internetowym Barwa pojawiły się kolejne nowości. Tym razem jest to woda perfumowana do prasowania i szampon brzozowy do włosów suchych i normalnych. Właśnie te produkty mogą ułatwić nam choć trochę życie. Osobiście uważam, że linia Perfect House z której pochodzi testowany środek do prasowania, jest świetna i unikatowa na naszym rynku. Wcześniej miałam przyjemność stosować mleczko do pielęgnacji i mycia mebli, z którego byłam bardzo zadowolona. A teraz znów wypróbowałam kolejną nowość, która bardzo fajnie się u mnie sprawdziła. Teraz prasowanie może być łatwiejsze i szybsze. Nie jestem już jak toksyczna matka, która ma już dość, gdy po raz trzeci prasuje tą samą koszulę, a musi się śpieszyć, bo zaraz się spóźni na spotkanie i będzie musiała iść w wygniecionym ciuchu. Czasami to kwestia żelazka, albo masakrycznego materiału do prasowania, ale wszystkiemu da się zaradzić. A kto ceni sobie kosmetyki do włosów o nietypowym zapachu z wykorzystaniem składników prosto z natury, z pewnością polubi szampon brzozowy. Więcej szczegółów o nowościach Barwy przeczytacie poniżej. 

woda_do_prasowania_szampon_brzozowy

WODA PERFUMOWANA DO PRASOWANIA

Jak już wspomniałam wyżej u mnie ten środek dość fajnie się sprawdził. Fajny aplikator do rozpylania o dość dużym zasięgu rozchodzenia się kosmetyku na prasowane ubrania, powoduje, że produkt jest wydajny i bardzo przyjemny w użyciu. Poręcznie się go trzyma i można go w każdej chwili szczelnie zamknąć poprzez przekręcenie plastikowego pokrętła na rozpylaczu. Butelka jest dość duża, bo aż 500 ml, więc starczy nam na długo. Woda Ironing jest lekko perfumowana, ale zapach nie utrzymuje się na ubraniach zbyt długo i pozostawia je świeże. Dla mnie to plus, gdyż osobiście wolę zapach płynu do płukania na świeżo wypranych rzeczach. Jednak prasując czuć ten zapach unoszący się w powietrzu. Nie pozostawia plam i na pewno nie powoduje przebarwień czy wyblaknięcia koloru na ubraniach. Czy zmiękcza tkaniny, dla mnie to raczej zasługa proszku do prania lub płynu do płukania, niż tego środka. Rzeczywiście ułatwia zdecydowanie prasowanie nawet trudnych zagnieceń i miejsc. Przy pościeli i koszulach sprawdzała się idealnie. Wystarczy tylko raz przejechać żelazkiem ( nie potrzeba nawet w tym celu używać pary), aby zobaczyć różnicę. Nawet w kącikach przy guzikach podszewki, poradził sobie świetnie. Wiem, że wszystko zależy też od tego jaki to materiał lub jakiego żelazka używamy, ale używając tej wody firmy Barwa na pewno szybciej uzyskamy piękny efekt wyprasowanego prania i ta czynność staje się dużo przyjemniejsza i szybsza. Cena bardzo korzystna, teraz nawet w promocji za 9,59 zł. Woda perfumowana do prasowania dostępna tutaj.

środek_ułatwiający-prasowanie

prasowanie_porady

jak-prasować_szybciej_łatwiej

SZAMPON BRZOZOWY do włosów suchych i normalnych


Natura stworzyła dla nas tak cenne składniki, że aż szkoda z nich nie korzystać. W końcu nie od dziś wiadomo, że tajemnica tkwi właśnie w tym co naturalne, a nasze włosy wręcz uwielbiają takie kosmetyki. Do włosów suchych i normalnych firma Barwa stworzyła szampon z ekstraktem z brzozy. Uwielbiam wszystkie zapachy leśne, stąd ten kosmetyk od razu mi się spodobał. W związku z tym, że jest naturalny nie pieni się tak mocno, ale podczas mycia włosów pięknie pachnie. Ja jestem z niego zadowolona, swoje zadanie oczyszczenia skóry głowy i włosów spełnia w zupełności, nadaje im miękkości i fajnej świeżości. Nic mnie po nim nie szczypie, nie swędzi, ani nie drażni. Szampon brzozowy dostępny tutaj

szampon_brzozowy_naturalny

Jak Wam się podobają nowości Barwa? Mi bardzo, bo od dziś prasowanie staje się łatwiejsze, a włosy dostają dobroci od natury.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe są te produkty. Nie lubię prasować bo jest to czasochłonne i na pewno kupię ten produkt bo jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować tą wodę do prasowania, bo najgorszą rzeczą z domowych obowiazkow jest u mnie prasowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Woda do prasowania to zdecydowanie coś, co powinnam wypróbować :) Szczególnie przed świętami, kiedy nie lubię prasować obrusów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty tej marki dlatego koniecznie muszę przetestować wodę do prasowania :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Te szampony Barwy są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon przypadł mi bardzo do gustu, świetnie oczyszcza a drugi produkt pięknie pachnie i prasowanie jest zdecydowanie przyjemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta woda do prasowania jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woda do prasowania bardzo mnie zaciekawiła, nie wiedziałam,że coś takiego istnieje nawet!

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę wypróbować tę wodę do prasowania :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dokładnie staram się prasować ciuchy tracąc przy tym bardzo dużo czasu, bo oczywiście większość nie chce się rozprasować. Właśnie zamawiam preparat i przymierzam się do poważnych testów. Mam nadzieję że ułatwi mi prasowanie, przy czym jednocześnie będę mogła zaoszczędzić czas, energię, nerwy itd... Kasiu dziękuję Ci za Twój wpis, za ukazanie innowacji w prasowaniu. Pozdrawiam Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że preparat pomoże, bo idealnie wyprasowana koszula to tyle roboty i nerwów. Powodzenia ;)

      Usuń
    2. Anonimowy1/11/2017

      To prawda! Jak mąż zaczął pracę w której jest dresscode wymagający koszuli to zjadłam dużo nerwów by nauczyć się naprawdę dobrze prasować koszule. No i się nie nauczyłam, tylko znalazłam dobrą pralnię. ;-) I przy okazji nie muszę się martwić, że zniszczą się w praniu. Więc jak coś to polecam, dobra <a href="http://www.pralniaduarte.pl" title=pralnia Wrocław" alt="pralnia Wrocław>pralnia Wrocław</a> dla kogoś z tych okolic. :-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger