"" Kasia Koniakowska Blog "

Sesja w przymierzalni Mexx

Uwielbiam zakupy i buszowanie po sklepach. Jeszcze jak mam na ten cel jakieś środki do wydania, to jeszcze chętniej i radośniej się czegoś szuka. Jednak jak to ja, wychodzę po sweter, a wracam jeszcze z nową sukienką, bluzką, spódniczką, albo jak na złość nic nie znajduję. Obecnie pracuję w sklepie odzieżowym Mexx Outlet w Factory w Luboniu/k. Poznania, więc mam sporo czasu na przyglądanie się i oglądanie przeróżnych ciuchów. Ostatnio pozwoliłam sobie nawet zrobić kilka zdjęć w ubraniach, które wpadły mi w oko. Jednak zanim zdecyduję się coś kupić, muszę to przymierzyć i ocenić czy dobrze w czymś wyglądam, jak się w tym czuję itp. Przecież nie od dziś wiadomo, że czasami coś nam się spodoba, jak wisi na manekinie czy wieszaku, a gdy sami to ubierzemy, to już nie koniecznie prezentuję się tak super. 

shopping_mexx_outlet

Są plusy i minusy pracy w sklepie. Oczywiście do plusów należy to, że jak rozpakuję dostawę i coś wpadnie mi w oko, to mogę sobie odłożyć, więc nikt nie sprzątnie mi tego sprzed nosa. Każda kobieta kocha wyprzedaże, więc i tutaj uda mi się upolować coś w atrakcyjnej cenie, jak wchodzi czas przecen. No i najfajniejsza zaleta to zniżka pracownicza, która kusi oj kusi, przez to moja szafa zaczyna pękać w szwach, a wypłata tylko maleje na koncie i to chyba ta wada pracy w sklepie. Za dużo kasy wydaję wtedy na ubrania, ale jak tu nie skorzystać. Dziewczyny w sklepie Mexx są bardzo miłe i zawsze pomogą wam coś znaleźć czy dobrać odpowiedni zestaw ubrań. Szczególnie panowie korzystają z tych rad. Więc jak będziecie mieli chwilkę zajrzyjcie do Mexx Outlet w Factory w Luboniu koło Poznania. Ja również chętnie zamienię z wami słówko ;) Dziś przyszła do nas wielka dostawa, więc jest w czym wybierać. Znów upatrzyłam sobie kilka perełek, ale nie miałam nawet chwilki ich poprzymierzać. A teraz zapraszam Was na mały shopping z przymierzalni. Z poniższych zdjęć kupiłam białą bluzeczkę i bordową spódnicę na guziki ( ma fantastyczny, milutki materiał). 

wyprzedaże_factory-poznań_gdzie_warto_kupować

Biała baskinka z koronką - Mexx
skórzana spódnica - Mexx

koronka_biała_bluzka_elegancka

Czerwona sukienka - Mexx ( niestety ze starej kolekcji i już jej nie ma na sklepie)

seksowna_sukienka_mexx

płaszcz - Mexx ( materiał przemiły w dotyku)

jasny-płaszcz_biały-płaszcz_miły-w-dotyku

granatowy płaszcz - Mexx
bordowa spódnica - Mexx ( przemiły materiał w dotyku, dostępna w innych kolorach)

granatowy_płaszcz

sukienka czarno-granatowa - Mexx
sukienka czarna - Mexx

klasyczne_czarne_sukienki_na-imprezę

sukienka granatowo-czarna - Mexx
sukienka biało-czarna - Mexx

proste_sukienki_czarne

Gdybym jeszcze raz robiła zdjęcia z przymierzalni, to na pewno pojawiłoby się coś z nowej kolekcji, która dziś przyszła. Zostaje tylko zawitać do sklepu Mexx i samemu znaleźć coś fajnego dla siebie.

zakupy_ubrania_modne-ciuchy

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam, również jak ty zakupy ale jednak wolę okres promocji, a już niedługo ruszą i to spore. Bardzo mi się podobasz w tej czerwonej sukience ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona sukienka bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie byłam w luboniu na zakupach ;) kochana widzimy się w sobotę ? ♥
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będę spóźniona ale dotrę :)

      Usuń
  4. piękna biała baskinka !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Granatowo czarna sukienka bardzo fajnie wygląda ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak przymierzyć samemu ubrania. bo właśnie - na wieszaku coś może wyglądać pięknie, a na nas już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczzne zestawy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger