Kto lubi naturalne soki?

Ostatnio coraz częściej na sklepowych półkach znajdziemy soki naturalne. Pojawiają się nie tylko w marketach, ale i żabkach czy małych sklepach osiedlowych. Te malutkie szklane buteleczki przyciągają nie tylko swoim wyglądem, kolorem i smakiem, ale też składem. Sok z buraków i jabłek wcale nie musi być jakiś niedobry, wręcz przeciwnie, a dodatkowo ile cennych składników dostarcza do naszego organizmu. W dzisiejszych czasach mamy coraz mniej chęci, aby sami tworzyć dzięki sokowirówce takie dobroci, stąd nie dziwi mnie popularność tych soczków naturalnych. Sama często sięgam po nie w sklepie, choć cenowo są droższe od wielkich kartonów z sokami, to jednak zdecydowanie wygrywają jakością, sposobem wytworzenia i co najważniejsze nie mają konserwantów, wzmiacniaczy smaku czy takiej dużej ilości cukru. 

Tłocznie Maurera swoje soczki produkuje z ekologicznych warzyw i owoców, 100% bio i nie są tworzone z koncentratu. Zresztą biorąc butelkę do ręki czasami zauważymy naturalny osad stworzony z owoców i to już świadczy o tym, że mamy do czynienia z produktami naturalnymi i zdrowymi. Osobiście uwielbiam mieszać ze sobą np. 2 soczki razem i uzyskuję wtedy kolejny wyjątkowy smak. Gdy nie mam czasu na wyciśnięcie soku z marchewki, kupuję wtedy taką buteleczkę i podaję później mojemu synkowi, który bardzo je lubi. Bardzo się cieszę, że na rynek wchodzi coraz więcej firm i różnych połączeń smakowych tych soczków, bo nie zawsze mamy dostęp d wszystkich owoców czy warzyw. Np. świeżych śliwek nie kupię zimą, malina zostaje mi tylko mrożona, gdy nie ma sezonu, a takie produkty ratują mnie w potrzebie. Poniżej kilka rodzai soczków naturalnych, które ostatnio udało mi się spróbować. Pojemność 1 buteleczki 300 ml. Zapraszam do zapoznania się ze stroną, a tak nawiasem mówiąc fajna swojska muzyka leci w tle, aż czuć ten klimacik. Znajdziecie tam bardzo ładnie zapakowane zestawy idealne na prezent i wiele cudownych smaków.


Soki naturalne z TŁOCZNIA MAURERA

tłocznia_maurera_sklep

sklep-z-sokami-naturalnymi

soki-naturalne-tłoczone

bio_soki

5 komentarzy:

  1. uwielbiam soczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich soczków nie piłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tymi sokami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturalne soczki są pycha, ale zdecydowanie smakują the best jak robi się je samodzielnie :) Polecam zaiwestować w dobrą wyciskarkę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger