Kolorowanki które kształcą i uczą

Jak w przyjemny sposób kształcić i uczyć trudnych rzeczy? W dzisiejszych czasach nasze dzieci mają dużo łatwiej niż my, a w księgarniach internetowych takich, jak wydawnictwo RM znajdziemy wiele zaskakujących i ciekawych rozwiązań, które zachęcą niejednego malucha do nauki. Dziś wpis bardzo przydatny dla kobiet, które mają niemowlaka, albo niedługo się jego spodziewają. Również mamy, które chcą nauczyć swoje dziecko kolorować, albo rozpoznawać np. polskie drzewa, królów polski, czy zwierzęta świata, powinny zerknąć na poniższe zdjęcia. Dziś od wydawnictwa RM mam dla Was kilka nowości dla naszych maluchów. Choć mam już dwójkę dzieci, to wciąż mile zaskakują mnie te wspaniałe książki i produkty, które ułatwiają ich rozwój. 

Osobiście jestem ogromną wielbicielką takich edukacyjnych kolorowanek czy książeczek, które poprzez rysowanie, naklejanie czy miłą zabawę, wiele uczą. W taki sposób łatwiej przyswoić wiedzę. Sama nie znałam niektórych polskich drzew, które znalazłam w jednej z książeczek. Na kolejne wyróżnienie należą pierwsze kolorowanki z grubym konturem dla najmłodszych, które ułatwiają pierwsze zmagania z rysowaniem kredkami. Także książka o żywieniu dziecka w pierwszym roku życia, to przydatna dawka wiedzy dla każdej mamy. znajdziemy tak nie tylko fajne porady na temat odpowiedniego rozwoju niemowlaka, ale również pod koniec książki mamy wiele przepisów i pomysłów na jedzenie dla maluszków.

wydawnictwo-rm

na-prezent-dla-3latka

Kolorowa Edukacja - kolorowanki które kształcą i uczą


Seria Kolorowa Edukacja Wydawnictwa RM to nie tylko zwykła kolorowanka na dany temat, ale również ciekawe, rzeczywiste obrazki w postaci naklejek. Nie tylko rozbudzą ciekawość u dzieci, ale także pozwolą dowiedzieć się czegoś nowego o Polsce i świecie. Sama zainteresowałam się i zaczęłam przyglądać się kolorowance o polskich drzewach, bo nie miałam zielonego pojęcia, jak je odróżnić. Choć taka książeczka jest idealna dla dzieci powyżej 3 lat, to mój synek z ciekawością ją przeglądał. W ofercie znajdziemy jeszcze wiele innych tematów, jak historia polski, czy kwiaty polski, albo dinozaury. Obrazki w kolorowance są czytelne i zrozumiałe. Nawet przeczytamy kilka słów o danym drzewie, ptaku czy zwierzątku. Świetna seria i na pewno sięgnę po następne części w przyszłości. 

Kolorowanka Kolorowa Edukacja zawiera 48 stron, jest w miękkiej oprawie, cena 11,99 zł.

kolorowanki-edukacyjne

naklejki-kolorowanki

kolorowanki

drzewa-w-Polsce

księgarnia-internetowa_wydawnictwo-rm

księgarnia-internetowa

do-rozwoju-3latka

zwierzęta-kolorowanka

edukacyjne-kolorowanki-dla-dzieci

kolorowanki-dla-chłopców

Pierwsza kolorowanka dla najmłodszych


Bardzo spodobały mi się te kolorowanki z serii Brokatowy Świat. Są takie inne od wszystkich. Duże obrazki o grubym, brokatowym konturze ułatwiają niewyjeżdżanie za linię i przyciągają uwagę. Brokat nie odlatuje z kartki, gdyż jest bardzo ładnie pokryty czymś gładkim, co tworzy wypukły kontur. Książeczkę otwiera się z dołu do góry, więc czasami mojemu synkowi książeczka się cała zamykała, ale wzięłam się na sposób i po prostu wyrywałam mu pojedyncze kartki i mógł z łatwością kolorować obrazek. Bardzo fajnie że każda strona ma na górze kolorowy odpowiednik i rysunek jest podpisany. Jak na kolorowankę to cena troszkę wysoka, ale myślę, że warto bo kartki są grube i jakość na prawdę bardzo dobra. 

Kolorowanka Brokatowy Świat zawiera 12 stron, oprawa miękka, cena 9,99 zł
Dostępna w 4 wersjach tematycznych: zabawa, wieś, zwierzaki i zwierzęta świata

brokatowy-świat

duże-kolorowanki

najlepsze-kolorowanki

kolorowanki-z-grubym-obrysem



Książka - Żywienie dziecka w pierwszym roku życia

A najciekawsza rzecz na sam koniec, czyli książka dla przyszłym i obecnym mam. Została stworzona przez specjalistki do spraw żywienia. Znajdziecie w niej ponad 120 prostych i zdrowych przepisów dla dziecka, które można wprowadzać w pierwszym roku życia. Świetny poradnik zawierający wszystkie niezbędne informacje dotyczące niemowlaka. Sama dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy, o których nie wiedziałam, a niby mam już dwójkę dzieci. Książka napisana prosty i zrozumiałym językiem. Wyróżnia ją to, że nie ma w niej udziwnień i co najważniejsze opisane jest tam racjonalne podejście do różnych kwestii związanych z noworodkiem. Nauczymy się jak czytać etykiety na słoiczkach, czy kaszkach i na co zwrócić uwagę, a czego unikać, jak robić zakupy dla dziecka, pierwsze warzywa i owoce w diecie maluszka, dowiedzie się jak rozpoznać czy dziecko się najadło, dział dla wegetarian, sposoby na niejadka itp. To po prostu poradnik dla każdej mamy o poradach, które zachowują zdrowy rozsądek. Dla mnie najcenniejszy dział to przepisy. Myślałam, że je znam, ale w książce znalazłam ciekawe dodatki do moich potraw czy deserków. Jedynie czego mi w niej brakuje, to przy przepisach można byłoby zaznaczyć informację od jakiego miesiąca można je podać dziecku. Jednak i tak uważam, że to jedna z najfajniejszych książek o żywieniu dla dziecka.


Książka dostępna tutaj
Cena: 24,99 zł

żywienie-dziecka

żywienie-dziecka-do-1-roku-życia

pierwsze-owoce

żywienie-dzieci

schemat-żywienia-niemowląt

żywienie-dzieci-książki

dieta-małego-dziecka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger