17 grudnia 2011

Pomysł na prezent

W tym kolejnym szalonym tygodniu pogoni za nadrabianiem zaległości na studiach znalazłam chwilkę, aby Wam coś napisać. Pierwsza rzecz to prezent jaki zażyczyłam sobie pod choinkę i który sama wybrałam. Jest to przepiękny, biżuteryjny pendrive w kształcie serca. Co prawda nie zawiera wiele pamięci, ale cudownie wygląda i nawet nie jest drogi. Znalazłam go na moich ulubionych stronach zniżkowych MyDeal. Fajny pomysł na prezent.

pendrive-pomysł-na-prezent

Jeśli nie wiecie co kupić pod choinkę swojej ukochanej, to bardzo go polecam. Śpieszcie się z namysłem, bo zostało tylko 2 dni na jego zakup.

Po drugie wczoraj oświadczyłam w pracy, że z niej rezygnuję ,więc wreszcie znajdę chwilę wolnego. Trochę czasu to trwało zanim zebrałam się na odwagę i poszłam ,ale jest sukces. Od połowy stycznia wreszcie trochę wytchnienia.

1 komentarz:

  1. W avon kiedyś było takie cudeńko za 19,90 zł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia